protest rutier

Tractoarele nu sunt carute si se vad la sate mai ales in perioada de strangere
a recoltelor si toamna cu plugurile, incolo vezi la sate in fata fiecarei case
cate una sau doua masini, multe mercedes si BMW.
GGane

  Bine zis "aproape" :) Pentru ca peste tot sunt sigur ca exista. Am
  vazut in o gramada de tari tractoare chiar si vaci pe strada uneori.
  Desigur nu in capitale ci in partea de "la tara".
  Austria are economie agrara tzapana si parerea mea mult mai productiva
  ca .ro, paduri in care se vede administratia si cum se defriseaza si
  planteaza la loc(se vad treptele la padure cu copacii in crestere),
  Germania este la fel. Totusi la civilizatie nu stiu care din G si A,
  probabil depinde pe cine intalnesti ;) Nu mi se pare nici o diferenta.
  In rest cu alte tari nu se compara si discutia e offtopic.

  In nici un caz sa nu spui ca esti din Romania :)))

  Gushterul

  gmtod> [protest-ro] protest rutier

  gmtod> In Austria nu se vad carute aproape nicaieri, doar Drosci (Fiaker) la
Viena si localitati turistice, dar numai in orase.
  gmtod> Austria si Elvetia sunt cele mai civilizate tari din Europa, poate
chiar mai mult ca Germania, in afara de Bavaria si Baden Würtenberg.
  gmtod> GGane

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM