protestez impotriva faptului ca "prietenii" mei, care stiu ca sunt necajita
si de ce, in loc sa-mi faca lugu-lugu ca sa-mi mai treaca, sa-mi dea un
telefon si sa-mi spuna kestii dulci doara-doara uit, sa ma mangaie ca sa nu
mai simt ca ma doare, se supara ca niste pushtani si bazaie si.... asa mai
departe!

In semn de protest, pana maine eu nu imi mai exercit NICI O atributie de
"moderator"!

Daca e vorba de mahmureala (pe care, btw., eu o constat la presa cel putin
dupa 28 nov., daca nu chiar dinainte - dar care se manifesta la greu dupa 12
dec.) - ma duc ca ma asteapta o cutie de Tuborg... ma rog, nu e berea mea
preferata dar mi-au adus-o niste prieteni asa ca are alt gust!

Dupa ce-o termin, poate reusesc sa vorbesc pre limba voastra
(Lucian, te las moderator ;)

Codruta

p.s. Aha! daca ma enervati rau, il pun moderator pe Dl. Bjola - sau pe
Bogdan Stanciu :-ppp

--
"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"