--- Gushterul <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Acum depinde cum pornografia este interpretata. Daca
> o relatie de sex
> intre doua persoane e ceea ce ai zis mai sus, iti
> spun sigur ca nu
> e:))))) Inteleg ca te pricepi la silogisme, dar nu
> functioneaza la
> mine:)

Bogdan nu vorbea de relatiile sexuale, ci de
exploatarea lor in scop financiar. Vezi vreo
diferenta?

> Da, si asta e taman vina pornografiei, pai asa stam
> toti in casa!:) Nu
> vreau sa vad alte masini mai bune ca a mea, nu vreau
> sa mai vad alta
> casa si nici alta planeta.

Daca vezi ceva iti vei dori. Si la acele lucruri pe
care le doresti poti ajunge prin mai multe metode. In
cazul casei si al masinii, poti sa muncesti sau sa te
apuci de furat.

In cazul femeii, exista optiunea adulterului sau a
divortului. Nu e aceeasi chestie. De o masina te
desparti linistit pentru alta. La fel si de o casa. Cu
femeia e mai complicat... :-)

Sigur, ar mai fi cazul planetei, de care vorbesti
tu... Dar la asta nu ma pricep, doar nu-s Mafalda :-)

> Am vazut si mai rau :)

Si pe Ceausescu l-au impuscat. Dar asta n-are nici o
legatura cu altermedia, daca te referi la ce-ai vazut
atunci :-) Deci, ce-ai spus tu e proces de intentie,
chestie care in sine e racire de pomana a gurii. Nici
nu acuzi ca lumea, nici nu lamuresti ceva/pe cineva...

> Cred ca este mai repede o problema de maturitate.
> Daca asta distruge
> unele familii nu inseamna ca este globala. Totusi
> imi plac filmele cu
> crime si n-am omorat pe nimeni si nici nu am de
> gand.

Nu, evident. Doar ca incetul cu incetul te gandesti la
asta ca la ceva firesc... Te familiarizezi, am vrut sa
spun :-) Unii hoti din filme sunt niste tipi
simpatici, au gagigi misto, masini beton... Ei n-au
nici o vina, societatea i-a facut asa :-) Intelegi cum
devine treaba? :-)

> In plus daca o familie este distrusa de asa ceva
> inseamna ca e un fel
> de relatie de ceva oarece care este instabila by
> default. Eu nu mi-as
> distruge/renunta/termina familia daca nevasta ar
> insela sau ca i-ar
> place di caprio sau mai stiu eu pe cine vrea. Voi?

Tu esti un tip rezistent. Si eu sunt un tip rezistent.
SI el e un tip rezistent. Noi toti, de pe protest-ro,
suntem niste tipi rezistenti si destul de formidabili
de felul nostru :-) Doar ca institutia familiei
tenteaza din ce in ce mai putin, iar prabusirea e mai
ales din anii 60 incoace... Sigur, a mai fost si
pilula, si cresterea nivelului de trai, si lungirea
duratei studiilor, dar si pornografia...

Toate cele bune,
Radu Iliescu

=====

„Sfintii din vechime erau prudenti ca cel ce strabate iarna un fluviu,
prevazatori ca cel ce se teme de vecinii sai, gravi cum se cuvine înaintea
strainilor, modesti ca gheata care se topeste, simpli ca lemnul brut...” (Tao
Te King, 15)

The all-new My Yahoo! - What will yours do?
http://my.yahoo.com

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM