Codruta,

Chiar ca ai fost blanda de data asta, dar sa nu uitam ca acest somer
ajuns vice de judet este creatia politicii de "aliante" a PSD-ului.
Iar daca im"PUR"ul va avea directori de servicii descentralizate nu
este din cauza ca acest Chiru este el nesimtit ci pentru ca cei din
Alianta sunt la fel ca PSD-ul, adica "lasa sa avem noi majoritatea,
chiar si cu promovarea nulitatilor si oportunistilor".

Marian

On Sun, 30 Jan 2005 10:38:01 +0200, Codruta <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> From: Legheon <[EMAIL PROTECTED]>

> National de Coordonare (CNC) al Aliantei PNL-PD de a nu da nici un post de
> conducere in serviciile descentralizate de la nivelul judetelor umanistilor,
> daca acestia nu vor rupe coalitiile locale incheiate cu PSD, nu are nici o
> relevanta, in conditiile in care a fost luata de esaloanele 2 si 3 ale
> Aliantei si nu a primit aprobarea primului ministrului Tariceanu. Mai mult,
> Chiru a precizat ca, atit timp cit PUR si-a aratat intentia de a sprijini
> Alianta, decizia CNC este nefireasca: "E o hotarire luata de esaloanele
> [...]

Give the gift of life to a sick child.