Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>In primul rand nu i s-a cerut poporului roman sa isi
>asume crimele din timpul Holocaustului ci statului
>roman...

Pai si statul roman pe cine reprezinta?

Aici cred ca ar trebui sa nuantati putin. Nu o data in strainantate am auzit la
nivelul discursului cotidian ca romanii (-ei ca popor-repet romanii- )sunt
antisemiti. Poate aceasta eticheta a fost pusa datorita ignorantei, dar poate
si in urma unor   zvonuri lansate de unii sau altii; desi nu e singura
eticheta...

>Elita politica era pur romaneasca...erau romani
>nationalisti nationalisti toti...Evreii, erau exclusi
>din viata cetatii inca din ianuarie 1938 cand guvernul
Goga a oferit Romaniei primul pachet de legi rasiste.

>Cat despre inchisorile comuniste....acolo au stat si
>evrei...

Pai daca tot priviti in perspectiva istorica atunci uitati-va si la elita din
perioada comunista,  cand romanii si altii umpleau puscariile; era ea pur
romaneasca?

O oarecare obiectivitate cred ca se impune in ambele cazuri!

Give the gift of life to a sick child.