--- diana lungu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> -Am impresia uneori ca atunci cand
> scrieti va dicteaza papagalul  din
> colivie, ca prea se repeta frazele
> astea cu analfabetzi, talmudici
> si alte grupuri de-astea sociale.

in 1944 majoritea romanilor erau
analfabeti, ceea ce e foarte important
de inteles, de cunoscut, de acceptat.

Nu de altceva, dar romanilor li se
leaga de codita o culpa colectiva,
ca ar fi fost vinovati de un Holocaust,
ca ar fi pus-o la cale de o
Solutie Finala a talmudicilor.

Si atunci incerc sa pun la cale un
rationament, care spune: cum e posibil
ca un popor de analfabeti sa puna
la cale un plan atat de diabolic, cum
a fost Holocaustul, inaintea nazistilor,
avant lettre?

Iar talmudicii raspund: romanul e prin natura sa antisemit,
pus pe pogromuri, fiind crestin el ii acuza pe talmudici
de moartea lui Hristos, de unde ura sa funciara
impotriva talmudicului.

Numai ca atunci eu produc un alt rationament. Talmudismul
este o religie relativ noua, s-a nascut la 600 de ani dupa
Hristos, la Bagdad si a fost transmisa mai departe prin misionarism
unor popoare precum hazarii (talmudicii ashkenazim) si
berberii (talmudicii sefardim). In vremea lui Hristos
religia dominanta la Ierusalim era cea a saduceilor si
a fariseilor, iar puterea era detinuta de preotii care
formau Sanhedrinul. Acestia l-au ucis pe Hristos si nu
talmudicii, fiindca talmudicii nici nu existau pe vremea
aceea, iar talmudismul este complet impotriva Sanhedrinului
si a doctrinelor fariseice si saducee. Nu numai atata,
dar etnic, hazarii si berberii n-aveau nimic in comun
cu populatia de limba aramaica care traia pe vremea lui
Hristos la Ierusalim.

Astfel, eu disculp poporul de analfabeti, crestini,
batjocoriti de gasca talmudica care a pus mana pe
putere dupa 1944 in Romania si care si-a propus sa
oblitereze acest popor.

> [...]

> intre noi fie vorba nu e nici mai rau nici mai bun decat alte
> popoare)

> -Si-n Romania sunt oameni care muncesc pe branci si castiga cat un
> american,

> -Deci va duceti viata in ROMANISTAN  cu alte cuvinte, pentru ca asta
> era de fapt miezul problemei(turist sau nu)
> Cu sau fara chinezi, talmudici, etc, Romania mai are suficienta
> forta pentru a exista inca mult de-aici inainte chiar daca
> realitatea ne face sa fim uneori pesimisti.

> - Pai vad ca discriminarea romanilor va preocupa tare de tot chiar

SAu ce nu vrei sa intelegi, caci asta vad ca ti-e problema?

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM