--- "Codruta N" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Acum, intre noi fie vorba, eu
> inteleg ca "cei 3 crai de la
> Cluj" au interese mari acolo

n-am inteles, de unde pana
unde, autostrada ar fi doar in
beneficiul a unor "trei crai din
Cluj"?

Care ar fi logica ca nu m-am prins!!??

Vrei sa spui cumva ca toata Transilvania
se reduce la muschii acestor trei crai?

Ceilalti traitori ai Transilvaniei nu
conteaza?

- dar taaare as vrea sa stiu cum va sta Romania cu banii, dupa
> 2007, cand fondurile asteptate NU vor mai veni

Deocamdata, bugetul Romaniei, este alimentat in proportie de
60% de veniturile realizate in Transilvania, din care doar 23%
se intorc in Transilvania, restul fiind redistribuite
in zonele sarace ale Romaniei.

Cam da de gandit, nu crezi?

> (daca e sa ne luam dupa cum a fost votata ieri aderarea noastra) -
> si poate ca NU vor mai veni SI pentru ca am dat dovada de
> iresponsabilitate, angajandu-ne la niste cheltuieli (cu
> autostrada) pe care nu ni le puteam permite, num'ashaaaa.... ca sa
> cedam la santajul pornit dintr-o afacere pesedista (si murdara inca
> de la inceput).

Cu alte cuvinte, Transilvania ar fi echivalenta cu PSD-ul si prin
urmare, toate necazurile Romaniei se datoreaza Transilvaniei.

Halal logica!!!!

Nu crezi ca tocmai iresponsabilitatea politicienilor regateni,
impieteaza imaginea Romaniei si nu provincia Transilvania?

Crezi ca integrarea Romaniei in Europa inseamna un culoar
de autostrada prin defileul Muresului si al Oltului care
va lega Ungaria de Valahia?

Romania se reduce doar la Valahia?

Ce ne facem cu Moldova?
Ce ne facem cu Transilvania?

Nu crezi ca autostrada Bechtel ar fi avut un rol extraordinar
pentru Moldova dar si pentru Basarabia?

Give the gift of life to a sick child.