seriosi!!!!

From: Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]>

> Cea mai mare greseala a Romaniei ar fi sa cedeze santajului si sa isi
retraga trupele din Irak. Romania este angajata intr-un razboi si in razboi
sunt si pierderi...

Eu nu stiu ca ce chestie este Romania "angajata intr-un razboi" pentru ca pe
mine de exemplu (ca si pe milioane de alti romani) nu m-a intrebat NIMENI
daca vreau sa sustin c***tul de razboi al lui Bush! iar daca ma intreba,
spuneam clar: NU!

> In momentul in care ne-am asumat statutul de aliati ai SUA in razboiul
antiterorist ne-am asumat si un asemenea risc...

Cacatul de razboi al lui Bush NU este "razboi antiterorist" este razboi de
cotropire! iar eu (ca si alti romani) NU cred ca am dorit vreodata sa
devenim "cotropitori".

> Chiar cu riscul mortii a trei romani, Romania nu trebuie sa faca dovada ca
este o tara usor santajabila.

Da' chiar sunt curioasa: de CE, daca esti atat de entuziast apologet
alrazbelului, nu te duci TU acolo,sa-ti pui pielea la bataie? ca de
"sacrificat" pe altii, stand pe internet,multi sunt in stare!
IA jura tu aici, cu mana pe Bibile,ca ai sa-ti sacrifici primul nascut
pentru o cauza obscura! Scrie frumusel, aici,pe lista: JUR!

Ca altfel, cu copiii altora... ne pricepem cu totii la "eroism",
"sacrificiu" si alte asemenea tzepe!

www.nuclearinfo.ro

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM