From: valachus per skorilo <[EMAIL PROTECTED]>

> Fiindca dupa toate indiciile numai suma care fi de plata ar duce in
faliment
> si PrimaTV si Romania Libera. Oricum insa, pentru daune morale ar merita
> bagati in solidar si toti cei vor fi atat de imbecili si nevertebrati
incat
> sa-si puna steagul alb al capitularii in geam.

CE are a face? Povestea cu "protestele" si "solidaritatea" si ce-o mai fi
ORICUM nu are efect! "Tehnic" vorbind, NU SE POATE sa fie retrasi romanii in
doar 4 zile,asta ii ziceam si lui Bogdan...

Iar Romania oricum (din cate stiu eu) urmasa-si retraga trupele in 2005 -
asa ca....;)

La drept vorbind, daca as sti ca se rezolva ceva cu carpa aia alba, mi-as
pune si eu -dar, in conditiile astea, chiar cred ca n-are ROST s-o pun (cum
am zis: trupele oricum urmeaza sa se retraga).

Precizare: NU as pune-o pentru ca RO sa cedeze santajului cu ziaristii - as
pune-o EXCLUSIV pentru ca nu sunt de acordcu razboiul.

Dar zi-mi si mie, te rog -CE te "inflamezi"asa cand e vorba de razboi? Cand
te-ai inscris erau "baiat politicos" - acu', nu mai e nevoie? sau cum?(@@)

???

www.arin.ro

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM