--- In protest-ro@yahoogroups.com, Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Nu mai exista un razboi rece pentru ca nu are cine sa il
poarte...Stii ca il poarta cineva? Cine?

> "Merci" ca m-ai luat peste picior la chestia cu omoratul...de ce
> crezi ca au intrat arabii aia cu avioanele in WTC si Pentagon?
> Asa...de nervi ca nu au la ei in Kabul cladiri asa de frumoase? Apoi
> stii ce inseamna Jidhad, termen muult invocat de adversarii nostri
> arabi? Stii ca Jidhadul se poarta impotriva "necredinciosilor" care
> trebuiesc convertiti sau exterminati potrivit Coranului? Stii cine
> sunt acesti "necredinciosi"?

auzi, mai, teolog de ferentari! ia pune mana pe coran, scuipa intre
deste, si citeste-ne si noua versetele alea in care scrie ca
necredinciosii trebe s-o ia in goarna, si mai repede ca-s obosit si-mi
fileaza lampile :-) da' si asa, cu juma de neuron, tot iti arat ca
habar na-i ce citesti cu textu' in fatza :-))))))

hai, te mai fac si la runda asta si apoi te las sa te culci ca esti
fleasca deja :-)))

toate cele bune,
Radu Iliescu

'Thanks & Giving.'