Nu mai exista un razboi rece pentru ca nu are cine sa il poarte...Stii ca il
poarta cineva? Cine?

"Merci" ca m-ai luat peste picior la chestia cu omoratul...de ce crezi ca au
intrat arabii aia cu avioanele in WTC si Pentagon? Asa...de nervi ca nu au la
ei in Kabul cladiri asa de frumoase? Apoi stii ce inseamna Jidhad, termen muult
invocat de adversarii nostri arabi? Stii ca Jidhadul se poarta impotriva
"necredinciosilor" care trebuiesc convertiti sau exterminati potrivit
Coranului? Stii cine sunt acesti "necredinciosi"?

Ai citit o traducere a celebrelor discursuri ale lui ben Laden? Cauta-le pe net
si citeste/le...Sunt foarte educative pentru cei care, de la Braila, cred ca
noi suntem iubiti de toata lumea si feriti de orice primejdie...

Motive pt care trebuie sa luptam mai departe in Iraq si in razboiul contra
terorismului (chiar si in actiuni ofensive):

   Prestigiul international al Romaniei, prestigiu de care avem nevoie pt nu a
mai fi tratati ca niste paria in lume;
   Asigurarea unei aliante durabile cu SUA, cea mai buna alternativa politica
pt Romania in eventualitatea unui esec al proiectului european (de aici si
celebra "axa" a lui Basescu);
   Recastigarea prestigiului in Orientul mijlociu prin participarea la procesul
de modernizare a regiunii (cu oportunitati de investitie si profit imense pt
firmele romanesti si implicit pt toti romanii);
   Apararea spatiului cultural si politic occidental, spatiu de care tinem si
noi.

Or mai fi si altele: la astea m/am gandit acum la 1,39...

Bogdan Duca

From: Bogdan duk <[EMAIL PROTECTED]>

> Sa fim seriosi....Acel razboi era un moement cald dintr-un razboi prea
rece....Acum  nu mai exista un razboi rece...

Ei, nu.....
Asa crezi? Pe bune?

> Exista doar niste fanatici religiosi carora nu le place modul nostru de
viata si ca urmare vor sa ne omoare .

Cine a incercat sa te omoare?
???

> Ah! Si mai sunt niste pacifisti care viseaza sa vada in Bucuresti Dealul
Moscheii in locul Dealului Mitropoliei  . Treaba lor....

Ce colectie faina de slogane! Ai fi amabil sa le demonstrezi, "curat", "a la
carte", pe fiecare?
?

www.arin.ro

Give the gift of life to a sick child.