--- valachus per skorilo <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Problema, "care este", e ca, fara dubiu, nu e nici
> un conflit [sic!] intre
> ideile si solicitarile tale si ideile si
> solicitarile antropoizilor care
> amenintza ca o sa le taie beregata celor patru in
> Iraq. Ale tale si ale lor
> sunt perfect identice. Asa ca vara-te la loc in
> vagauna de unde ai iesit si
> dormi pana iese alcoolul din tine, cand esti beat
> spui tot ce crezi cu
> adevarat si esti absolut penibil.

Auzi, mai, proasto, pentru grija pe care o am de
demnitatea mea de om, mi-ar fi jena/scarba/sictir sa
am aceleasi cereri ca si tine, fie si intr-un moment
delicat ca cel al accesarii budei.

Si daca vrei sa stii, sunt chiar mandru ca intr-un
anume moment pot cere exact acelasi lucru ca
luptatorii pentru eliberarea Irakului (care nu pretind
nimic mai mult decat orice om ce se vrea liber in tara
lui). Daca tu ai invatat ca pentru a-ti fi bine in
viata trebuie sa te pretezi la felatii pentru cel ce
comanda in tara ta, e dreptul tau sa-ti castigi
pranzul in conditiile facute pe masura ta. Pofta buna!

Toate cele bune,
Radu Iliescu

'Jewels are stones, but cannot be found everywhere; the sandal tree is a tree,
but does not grow in every forest; as there are many elephants, but only one
king elephant, so there are human beings all over the world, but the real human
being is rarely to be found.' (a sanskrit poet)

http://mail.yahoo.com

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM