--- "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>
>
> Ayurea!

ti-am dat un alt link din care rezulta
exact aceasta contributie.

Spune-le alora, nu mie.

> Din articol reiese ca BV a PRIMIT tot timpul facilitati si subventii!

vrei sa spui ca Brasovul a obtinut facilitatile
si subventiile, sau intreprinderile ale gloriosului
regim comunist si al celui de tranzitie?

De ce incurci borcanele?

Subiectul era participarea Brasovului la formarea bugetului
Romaniei si cota parte care o primeste inapoi de la buget.

Rezulta ca Brasovul da de 3 ori mai mult decat primeste.
ASta era subiectul.

> In plus, producea marfa proasta! (TOTI soferii urasc cratitele alea
> ambulante care incurca circulatia pe sosele si polueaza de mori,
> denumite "Roman").

si vrei sa spui ca numai eu fiindca sunt brasovean iubesc marfa
"Roman"?

> In plus, fiind plin de "zone defavoruzate", dupa ce ca primeau
> subventii la greu, mai erau SI scutiti de plata a o gramada de taxe!

singurele zone "defavorizate" din judetul Brasov se afla in
Tiganie (fostele sate sasesti astazi populate cu tigani).

ASa ca de ce incurci din nou borcanele?

> VAI de mine!.... moldovenii? ;))

cei 150 000 de moldoveni care au plecat din Brasov
nu mai participa la formarea bugetului din partea Brasovului.
Ei probabil contribuie/vaduvesc bugetul din alta parte a
Romaniei in momentul de fata.

> Adica nu mai SUG bani de la buget!
> In plus, macar ne-au scutit de o marfa proasta (= desheuri)!

Cum am spus, subiectul era participarea Brasovului la formarea
bugetului si cat primeste el in schimb.

Tu vad ca incurci borcanele.
Marfa proasta s-a produs de intreaga economie comunista, doar
nu crezi ca am sa laud industria comunista?

De ce abati discutia intr-o zona care nici macar nu se intersecteaza
cu subiectul discutiei noastre?

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM