From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>

> ti-am dat un alt link din care rezulta
> exact aceasta contributie.

Nu mi-ati dat nici un link - unde-i link-ul?
???

> vrei sa spui ca Brasovul a obtinut facilitatile
> si subventiile, sau intreprinderile ale gloriosului
> regim comunist si al celui de tranzitie?

Intreprinderile Brasovului din gloriosul comunism si din tranzitie - parca
despre "economie" vorbeati....

> Rezulta ca Brasovul da de 3 ori mai mult decat primeste.
> ASta era subiectul.

Nu cred.
Iar subiectul era autostrada Brasov - Bors (si santajul care se exercita
pentru ea).

> si vrei sa spui ca numai eu fiindca sunt brasovean iubesc marfa
> "Roman"?

Habar n-am - ma gandesc ca or fi "iubind"-o si aia care o produc....

> singurele zone "defavorizate" din judetul Brasov se afla in
> Tiganie (fostele sate sasesti astazi populate cu tigani).

Oricum, tot Brasov sunt...
Iar ZD nu se definesc in sate... e vorba CEL putin de orase mici, daca nu si
mari....
D. ex., in Brasov, Codlea....

> cei 150 000 de moldoveni care au plecat din Brasov
> nu mai participa la formarea bugetului din partea Brasovului.

Adica, participau!
Si atunci, de ce sariti mereu cu gura la ei?

> Cum am spus, subiectul era participarea Brasovului la formarea
> bugetului si cat primeste el in schimb.

Nu, subiectul era santajulcu autostrada si modul in care mint o gramada de
ardeleni, bazaind ca cat dau ei la buget si ca cat nu li se da lor de la
buget si 'reati ai dreaq de regateni ca nu bagati bani in autostrada si ca
Hunedoara, Arad, Alba, Sibiu n-ar fi Transilvania samd....

> De ce abati discutia intr-o zona care nici macar nu se intersecteaza
> cu subiectul discutiei noastre?

DVS. ati abatut-o - eu doar am incercat sa explic ca veniti cu stereotipuri
nejustificate si cu argumente in general false..

www.arin.ro

Has someone you know been affected by illness or disease?
Network for Good is THE place to support health awareness efforts!
http://us.click.yahoo.com/OCfFmA/UOnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM