--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Pe mine, dimpotriva - m-ar "sensibiliza" - pur-si-simplu as lua
(legal) TOT
> ce se poate lua de laStat - fie si dand in alta parte....
> Mi-e o ciuda pe ei.... de numa'numa! ;)

Tu _stii_ care e toata tarasenia si mai esti si implicata.
Dar chiar si tu consideri ca "iei de la stat" si nu ca, de fapt,
ii impui statului propria ta vointa.  E complicat de explicat si
nici ora nu e tocmai potrivita    :-)

> Nu ti-e rushine! :-p
> Pai, si TU esti "societate civila" (daca n-ăi fi altceva ;))

Militarizat sigur nu sint (se pare ca am anticorpi).
Dar nici "societate civila" nu ma simt.  Niciodata nu mi-a
placut sa defilez, nici in uniforma, nici fara  :-)

> "beneficiarul" nu poate verifica ;)

Crezi ca stie cineva cum si cind se va finaliza actiunea "1%"?

--
   Grig

What would our lives be like without music, dance, and theater?
Donate or volunteer in the arts today at Network for Good!
http://us.click.yahoo.com/MCfFmA/SOnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM