Nu am semnat Skype, ala e un programel de telefonie pe internet :-)
Intamplator sau nu, Z e chiar initiala numelui meu adevarat.

Votul e o optiune individuala, probabil fiecare are argumente in favoarea
felului in care voteaza dar discutiile pot sa fie interesante si mai ales
bune pentru nehotarati.

Sansele sunt aproape egale, la nastere, ce face fiecare cu ele cand creste,
vorba dumitale, fiecare dupa puteri, unii dupa educatie :-(