> Dupa cum se vede, nu exista o "pozitie a grupului" - pozitia mea este
> diferita de a ta, si ESENTIAL diferita de a DSC ;)

Pentru mine, pozitia grupului este determinata de cea a moderatorului;
daca te inscrii intr-un grup numai pentru a contrazice gazda, mai bine
sa nu o faci! Impresia mea este ca pot ajuta...

> Ai lista celor care au completat-o?
> Mi-ar fi foarte utila :)

Legea 56 din 2006 este ultima modificare; intreaga baza legislativa a
agentiei este pe!

http://www.arceonline.ro/arceonline/categories.jsp?catNdx=48

> exista 2 grupuri care ar putea sa te intereseze: nuclear_Romania si
> energie-ro - nu te inscrii pe ele? Ca vad ca pari "din domeniu" ;)

Am crezut ca nuclearinfo si protest-ro sunt acelas lucru; acum m-am
inscris!
nu gasesc, insa, "energie-ro"; da-mi, te rog, adresa completa sau un link!

Numai bine!
Puiu Paraschiv