Daca ar fi asa atunci pot sa imi cer si scuze.

Daca este asa!!!

Este ciudat ca s-a folosit acelasi subiect pentru...

Astept lamuriri ca saimi cer scuze.

Care este problema ta dick_cutu limbrick_cutu?

Tu dick_cutule de ce ti-o bagi in seama?

DC? T
   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.