Ignorat !
Pana o sa plezneasca de oftica !

From: "dan-calin" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Monday, October 27, 2008 9:44 PM
Subject: [protest-ro] [apuseni] Re: mediu nu rable

Ignora-ma dick_cutule. Sint programat pentru reparatie capitala in 2125.

Sa inteleg ca pina atunci vei chelalai pe alte liste?

Voi incerca si recomandarea ta. Am sunat la Balaceanca si mi-au spus ca
tie doar atit au putut sa iti faca!

Nu au reusit sa iti scoata ticul cu copacul.

Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Asa cum am promis, o sa ignor aceasta persoana, pana ii sar
sigurantele si
> intra la reparatie capitala.
> Recomand Balaceanca !
>

> Cu stima
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro

Pentru
> ca
> ai

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
Groups
> Links

Links