----- Original Message -----
From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Monday, October 27, 2008 12:34 AM
Subject: Re: [protest-ro] [apuseni] Re: mediu nu rable

> Buna seara,
>
> Chiar stateam si ma gandeam (si chiar de la topicul cu Ana Birchall, cand
Dvs. si Dan-Calin ati fost printre putinele persoane care au intervenit in
discutie)...  (vezi mai jos ;)...

La 650 de membrii este normal ca cei activi sa fie 4-5.

> Adevarul e ca nu imi amintesc niste "prevederi" foarte speciale ale
listei, in principiu eu consider ca a modera o lista care se numeste
"protest-ro" este o absoluta contradictie in termeni.

Posibil.
Ramane sa adopt acelasi limbaj ca DCT si va asigur ca ramanem in tete a tete
precum cei de pe CP

> Motiv pentru care v-am si ridicat moderarea, intai Dvs. apoi lui
Dan-Calin, de destul de multa vreme (e drept, fara sa va anunt - poate am
vrut sa vad la ce va duce mintea pe fiecare? dar oricum, mi-au lipsit
mesajele Dvs. din partea Asociatiei Nu-Stiu-Cum, ca erau chiar haioase ;)

Multumesc.
O sa ma straduiesc sa le reiau.
Doriti ca urmatorul sa fie despre fabulatiile unui inginer care nu stie
diferenta dintre AC si CC ?

> Probabil ati observat ca stilul meu e mai "libertin", ashaaaa... ;) -
poate ati numi asta "anarhism", eu inca mai cred ca lumea se poate
autoregla, fara sa se, neaparat, autodistruga - o fi asta naivitate extrema?
;))

De la libertin la libertinaj este o diferenta.
Recunosc ca ati depasit-o dar NUMAI la instigarea mea.
Se pare ca in timp, sau cel putin asa vad eu lucrurile, ati inteles si
scopul "agresiunii mele internautice".

> Acu' ce sa zic? sa va moderez din nou (mai mult pe Dan decat pe Dvs.)?

Nu, doar sa refuzati mesajele scrise de DCT, sau oricine altcineva, in
timpul crizelor de spasmofilie.
Imi pare rau ca domnia sa a ajuns la andropauza si nu ii mai este mintea
decat la "potenta", dar nu cred ca este cazul sa umplem lista de tiganisme.

> Constat ca nu mai poate fi omu' plecat o bucata de vreme, fara ca nici
macar un grup mic (precum aceasta lista) sa nu o ia razna - pai, cand vezi
asa ceva, sa nu ti se faca mila de Ceausescu? si sa nu te gandesti ca
oamenii au nevoie de un "control"? :(

Nu de control are nevoie dl. Tocaciu, ci de zgarda si botnita.

> Bun, ok! si daca au "nevoie de control" - UNDE e limita la care opresti
"controlul"? Parerea mea inca e ca, daca intri in capcana asta, nu mai ai
nici o sansa sa iesi din ea... :(

OK.
Daca e cu voie de la imparatie, nici o problema sa umpem lista de pule,
pizde, si alte cele !

> Chiar nu mai stiu ce sa cred: chiar nu pot oamenii sa traiasca fara
"moderare"? Este specia umana ATAT de inferioara incat nici macar de un
minim de a reduce discutiile la un nivel acceptabil de decenta nu e in
stare? Pe BUNE ca mi se pare un lucru bizar - dar mai ales, pentru mine,
foarte trist... :(

Cunoasteti parerea mea.
Omenirea este formata din 99% imbecili, ratati, mitomani si pedeseristi
adica cumulul calitatilor insirate la inceputul frazei.

> Dar DACA ar fi vorba despre interese mai mari, cum ar fi: sentimentale,
teritoriale, financiare - CE s-ar intampla? Se pare ca, de cel putin 7000
ani (de la primele atestari scrise) omenirea nu a evoluat DELOC - ba chiar
si de mai mult, daca analizezi cu atentie ce e indaratul mesajelor (nu ma
refer numai la aceasta lista) constati ca Omul nu e decat un vanator
primitiv, cu un pospai de "educatie" si cu o cortina de "gesturi sociale" si
de "progres tehnic" care sa-i satisfaca nevoile de "imagine" :(

Corect.
Si perfect aplicabil la cei 99%

> Dar revenind la problema: pe BUNE ca eu n-as dori sa moderez pe nimeni -
credeti ca acest lucru ar fi posibil?

NU !

> Astfel incat - ce sa zic? Sa-i multumesc lui Dan-Calin, ca o fi vrut (sau
nu?) sa-mi faca reclama? ;))

Daca recititi mesajul programul pt. panouri solare o sa vedeti ca tot
meritul este al lui DCT. :)))))