  From: Asociatia Provita Bucuresti
  To: comuni...@yahoogroups.com ; protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, August 23, 2010 2:04 PM
  Subject: [protest-ro] Fw: Semnati "Declaratia de la Timisoara"!

  Alianţa Familiilor din România a lansat Declaraţia de la Timişoara - un apel
la conştiinţa creştină şi totodată un mesaj pentru autorităţile Statului.

  Declaraţia este deschisă spre semnare publicului.

  Invităm toate persoanele care subscriu principiilor enunţate în Declaraţia de
la Timişoara să-şi facă auzită vocea şi să dea glas valorilor în care cred -
viaţa, căsătoria şi familia, aşa cum le-a creat Dumnezeu - cu aceeaşi
fermitate, curaj şi putere în Hristos cu care au făcut-o şi înaintaşii lor.

  http://www.alianta-familiilor.ro/decl_timisoara.php

  ------
  Asociatia "PRO-VITA - pentru Nascuti si Nenascuti", Filiala Bucuresti
  "PRO-VITA - for Born and Unborn", Bucharest/Romania Branch
  www.provitabucuresti.ro | www.strigatulmut.ro | Y!M | Twitter | FaceBook |
Vimeo | ECPM Associate member
  tel. (+40) 728 673 673 | fax (+40) 31 815 27 80

Raspunde prin e-mail lui