Eu stiu ca, de cel putin 15 ani, AFR este "Asociatia Femeilor din Romania" -
daca e vorba de "imprumutat" nume samd... >:)

Codruta

  From: AsociaÅ£ia Pro-vita BucureÅYti

  Ei, i-auzi! Deci numele Timisoara este rezervat, din punct de vedere civic,
pentru ca acolo s-a dat o proclamatie. Ce altceva mai este rezervat?

  Bine ar fi sa spui si ca ong-ul anonim A.F.R. s-a nascut din colectivul care
in 2007 a strans 650.000 de semnaturi in prima si singura campanie cetateneasca
oficiala de modificare a Constitutiei in Romania.

  B.I.S.
  --------------------------------

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" <d...@...> wrote:

  > Dragilor,
  >
  > Si eu cred ca exista o propaganda agresiva a domnilor si doamnelor "cu
probleme" sexuale.
  > Dar ca un ONG (anonim) ca al domniilor voastre, sa dea "DECLARATIA de la
Timisoara", este cel putinun tupeism nemaivazut !

  > La Timisoara a avut loc Revolutia si la Timisoara s-a dat PROCLAMATIA, nu
....... declaratia !
  > Nu va jucati cu "sinonimele", ca la 5 membrii cat are ong-ul domniilor
voastre ... este penibil.
  > De altfel .... ce va semnalez eu, se reflecta direct in numarul de
semnaturi primite. :)

  > Poate abordati altfel problema.
  >
  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

apel la conÅYtiinÅ£a creÅYtinÄf ÅYi totodatÄf un mesaj pentru autoritÄfÅ£ile
Statului.

  > DeclaraÅ£ia este deschisÄf spre semnare publicului.
  >
  > InvitÄfm toate persoanele care subscriu principiilor enunÅ£ate în
DeclaraÅ£ia de la TimiÅYoara sÄf-ÅYi facÄf auzitÄf vocea ÅYi sÄf dea glas
valorilor în care cred - viaÅ£a, cÄfsÄftoria ÅYi familia, aÅYa cum le-a creat
Dumnezeu - cu aceeaÅYi fermitate, curaj ÅYi putere în Hristos cu care au
fÄfcut-o ÅYi înaintaÅYii lor.

  > http://www.alianta-familiilor.ro/decl_timisoara.php
  >
  > ------
  > Asociatia "PRO-VITA - pentru Nascuti si Nenascuti", Filiala Bucuresti
  > "PRO-VITA - for Born and Unborn", Bucharest/Romania Branch
  > www.provitabucuresti.ro | www.strigatulmut.ro | Y!M | Twitter | FaceBook |
Vimeo | ECPM Associate member
  > tel. (+40) 728 673 673 | fax (+40) 31 815 27 80

Raspunde prin e-mail lui