Ei, i-auzi! Deci numele Timisoara este rezervat, din punct de vedere civic,
pentru ca acolo s-a dat o proclamatie. Ce altceva mai este rezervat?

Bine ar fi sa spui si ca ong-ul anonim A.F.R. s-a nascut din colectivul care in
2007 a strans 650.000 de semnaturi in prima si singura campanie cetateneasca
oficiala de modificare a Constitutiei in Romania.

B.I.S.