  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, February 22, 2011 1:57 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Pr Iustin

  Pai, daca "patria ta este in CER" atunci ce te tot dai de ceasul mortii pe o
gramada de liste de discutii?

  Lasa-l pe Dumnezeu sa faca ce i-o fi Lui in plan - eventual, chiar si sa-l
aduca pe Papa in Romania >:)

  Si daca "nu esti nationalist" - care e faza cu propaganda aia legionara pe
care o faci?

  Codruta

  From: vulcan vali

  Generatia lui e atinsa de chestia asta cu legionarii, dar conform procesului
de la Nurenberg legionarii nu pot fi acuzati de antisemitism!
      Eu nu sunt nationalist! Patria mea este in CER!!!!!