From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
Subject: Re: [protest-ro] Pr Iustin
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Tuesday, February 22, 2011, 3:49 PM

Doamna Nedelcu,

Cu respect va rog, sa ne spuneti si noua, ce stiti
domnia voastra despre miscarea legionara.
NU de altceva, dar chestia cu "propaganda", chiar
nu am inteles-o !

Daca cumva stramosii domniei voastre au ajuns in
faliment datorita magazinelor legionare,
unde se vindea "lodenul" de 5 ori mai ieftin decat
in magazinele evreiesti, imi cer scuze si imi retrag intrebarea.

http://arid.wordpress.com