Si mai simplu. Majoritarii ortodocsi le  iau gitul la minoritarii
indicati de dvs. in "noaptea cutitelor de  cristal". Apoi se taie intre
ei. Sau  se ard pe rug. Democratic.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Ba da dragule,
> Se poate rezolva foarte simplu, daca se doreste.
> Pentru ca:
> Cred ca este mult mai "economic"sa ne luam gatul intre noi, in
Biserica noastra Nationala, decat sa avem o lupta fraticida intre
diverse Biserici ! :)

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro