Cu totul surprinzator, pe alta lista, la care eu nu sunt abonat :), dar imi
parvin lucrurile interesanta,  dl. Calin il ataca direct si la obiect pe dl.
Cernea.
Avand in vedere subsatanta reala a interpelarii, imi permit sa ii dau cateva
sugestii domnului Calin, aici.

>Asa.  Si de ce-ar fi problema lui Viktorasz faptul ca Danielutz are o
problema???

Pai este, ca Danielutz a luat-o imprejur iar Viktorasz, zice nu si nu !
Viktorasz nu vrea sa ii altereze nici forma si nici greutatea intrucat
nativus este intodeauna de preferat.
Asa ca, mult mai ecologist decat Danielutz, Viktorasz nu vrea sa schimbe
nimic din ..... constitutie. :)
Nu este exclus ca, pe langa "GOD", la mijloc sa fie si o aversiune a lui
Viktorasz fata de .... pedofilie.
( Danielutz ii lasa pe copii de la gradinita unde functiona, sa se joace cu
..... chestia aia a lui, dintre degetele mari de la picioare)

>Uluitor si nemaiauzit, acestia s-au simtit inflacarati de discursul
sefului, iar unii dintre ei au simtit nevoia sa-si exprime in scris
fierbintile simtaminte.

Gresiti, cei 99,9% imbecili utili care formeaza miscarea ecologista au
reactionat EXACT ca la manual !
Iar dupa ce au primit un tricou si o seapca de culoare verde, s-au aplecat
pro-fund, intru cinstirea maestrului.
Ceea ce nu inseamna ca prin alte partide nu se intampla acelasi lucru. :)

> Pe mine, bunaoara, nu ma impresioneaza cu nimic blestemul "manca-te-ar
klingonienii!"

Deocamdata !
Dar cand o sa vi le lege, ca e mai ecologic pentru planeta ...... s-ar putea
sa nu va placa vorba :"vedea-te-as verde !" :)

>Mai ales ca respectiva Constitutie nici macar nu i se adreseaza...

Iar gresiti.
Bandit este un comunist internationalist vopsit in verde ecologist.
Si aici chiar am o nedumerire.
Ce canta ei in locul "Internationalei" la congrese ?

>Oricum, pe mine ma intereseaza de fapt altceva.  Dl. Cernea se doreste, cu
multa insistenta, om politic, unul de tip nou, daca e sa ma iau dupa ce
scrie pe site-ul Miscarii.  Mi se adreseaza implicit si mie, un om -- ca
multi altii, presupun -- satul pana-n gat de marile partide actuale.

Pai tocmai astra este problema : "omul nou", fara mama, fata tata, fara
tzara, fara popor si religie.
Numai bun de turnat in matrita "internationalistului" ecologist, care se
inchina la Templu !
Templul Naturii, ca sa nu se inteleaga altceva si sa ne trezim cu in proces
pt. anti-semitism.:)
"Banditii" astia, de 2000 de ani tot incearca faza cu "omul nou" si de
fiecare data au cam luat-o in barba.
Crestinismul nu e religie mondiala, comunismul s-a fasait, acum .. poate
tine cu ecologismul. :)

>Miscarea le zice frumos -- despre inalta tinuta morala a sefilor sai,
despre despartirea de modelul corupt actual, despre interactiunea dintre
candidati si cetateni, despre >faptul ca, citez, "Miscarea Verzilor îsi
propune sa utilizeze un model diferit de finan!are a activita!ilor".. ce-i
drept, fara sa precizeze pe site care-ar fi acest alt model.

Adica ce sa precizeze ? Cine sunt aia de le dau bani ?
Cum sa spuna ca sunt tot aia care l-au finantat pe ...Hitler, Lenin, Ben
Laden, etc....

>Din pacate, si acolo tacerea d-lui Cernea e la fel de asurzitoare, asa
incat, cu permisiunea lui Vali, mi-as mai incerca o data norocul aici.

Va incercati degeaba norocul ....
Cum puteti sa va inchipuiti dumeavoastra, ca Alesul Zeilor pentru "gubernia"
Romania, o sa-si coboare privirea la un pesedereu care nu e in stare sa-i
faca macar o donatie de 100.000 Euro ?
Ca sa aibe si Alesul macar INCA o revelatie, dupa cea cu Sagrada Familia,
taman in fata catedralei Sf. Petru.
Ia sponsorizati dumneavoastra pe dl. Cernea si "haremul", sa aibe noi
revelatii la Sf. Petru din Roma, la Sf. Sofia din Istambul, la Templul din
Ierusalim ..... sa vedeti cum va  baga in seama !

>D-le Cernea, promiteti in articolul de mai jos ca "Voi reveni cu editoriale
în care voi descrie mai pe larg ce înseamna separarea dintre stat si
biserica, ce modele de separare exista în diferite tari, care sunt
principiile secularismului si cum functioneaza acesta si, totodata, care
este viziunea mea asupra religiei."

Pai aveti rabdare si dumneavoastra, sa tipareasca Danielutz viziunea
verzilor despre religie, sa traduca cineva in romaneste, ... eheee tamja
mare si apoi o sa vedeti si viziunea dl.  Cernea. :)
Asaaaa ...copy-paste !

>M-ar interesa mai mult opiniile dvs. asupra economiei si chiar ecologiei.
Inteleg insa ca nu va pricepeti nici la una, nici la cealalta, si respect
faptul ca va abtineti, mi se pare un element pozitiv.

Cum sa se priceapa, cand nici macar filosofia nu a practicat-o, ca nu are
diploma.
De Sovprom-uri ati auzit ?
Institutele alea de proiectare din anii 50, unde de la director la seful de
birou, erau toti rusi ?
Asa o sa faca si dl. Cernea.
O sa aduca "Banditi" sa conduca totul, ca domnia sa nici un nod la cravata
nu a invatat sa faca !

>Dar raspundeti-mi macar la aceste doua intrebari pe care le-ati ignorat pe
voxpublica:
>-- Cine finanteaza Miscarea, care este acel "alt model de finantare"?
>-- Legat indirect de asta, dvs. din ce traiti, de fapt - sunteti angajat pe
undeva (unde?), aveti vreo afacere (care?), sunteti platit (de cine?) pentru
ceva consultanta (de care?  >OK, nicio aluzie la AS)?

Cum din ce traieste. Din pensii.
Ale parintilor. :)

>Sau o sa stati de vorba numai cu ateii, cainii comunitari, ecologistii sau
curistii?"

Nu domnule Calin, o sa stea de vorba doar cu "Banditii" !

>Daca si aceasta tentativa de dialog esueaza, ma vad obligat sa-i solicit cu
fermitate moderatorului sa nu va mai posteze aici mesajele de auto-promovare
politica, cum sunt practic toate cele cu care ne blagosloviti.

Asta este o idee BUNA !
Dar cum d-na Nedelcu s-a inverzit de multi ani ...... cred ca solicitati
degeaba. :)))

Cu stima,
Dicu-Sava  Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com

2011/4/1 Remus Cernea <tualegi...@gmail.com>

Co-Pre?edintele Verzilor în Parlamentul European, Daniel Cohn-Bendit, catre
premierul Ungariei, la Budapesta: "Dear Viktor, I have a problem: I don't
believe in God!" ( Draga Viktor, am o problema: nu cred în Dumnezeu) -
editorialul meu de astazi de pe platforma Vox Publica: