  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Tuesday, April 12, 2011 3:17 PM
  Subject: [protest-ro] "Tinere, tara te vrea rasist, homofob, sovin,
intolerant religios si ostil democratiei" - Editorial pe Vox Publica

  Va invit sa cititi, comentati si recomandati mai departe noul meu
  editorial postat pe Vox Publica si consacrat studiului recent al fundatiei
Soros
  care arata ca tinerii din Romania sunt rasisti, homofobi, sovini,
  intoleranti religios si ostili democratiei in proportii mai mult decat
  îngrijoratoare::

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/tinere-tara-te-vrea-rasist-homofob-sovin-intolerant-religios-si-ostil-democratiei-61406.html#comment-573340

  Celelalte editoriale ale mele pot fi citite aici:
  http://voxpublica.realitatea.net/remuscernea

  O zi faina,

  Remus Cernea
  Copresedinte - Miscarea Verzilor