  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, April 13, 2011 3:06 PM
  Subject: [protest-ro] Re: "Tinere, tara te vrea rasist, homofob, sovin,
intolerant religios si ostil democratiei" - Editorial pe Vox Publica

  Ce poti sa zici despre timpenie?
  Ce poti sa zici despre cretinism?
  Ce poti sa zici despre prostia incurabila?
  Doar un singur cuvint inventat si inexistent: remuscernea.

  Daca romanii nu sint poponari sint homofobi!
  Daca romanii nu tolereaza anumite apucaturi sint rasisti!
  Daca romanii nu cred ca altii sint mai grozavi decit noi sint sovini!
  Daca romanii sint instruiti de remus cernea si emil moise sint intolenti
religiosi!!!!!!!!!!

  Despre ostilitatea fata de democratie vezi primele 4 propozitii!
  Primele 4 propozitii sint general valabile in orice situtatie similara!

  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/tinere-tara-te-vrea-rasist-homofob-sovin-intolerant-religios-si-ostil-democratiei-61406.html#comment-573340

  > Celelalte editoriale ale mele pot fi citite aici:
  > http://voxpublica.realitatea.net/remuscernea
  >
  > O zi faina,
  >
  > Remus Cernea
  > Copresedinte - Miscarea Verzilor