Iti dai seama ca daca fac manevra asta data viitoare cand o sa vrea
imprumuturi n-o sa le mai dea nimeni? Autosuficienta nu prea functioneaza
(decat daca-ti place sa mori de foame ca in Korea de Nord). Ca si romanii cu
imprumuturile de la banci: a fost foarte misto cand bancile le-au dat bani,
da' hai s-o pune de-o revolutie cand e vorba de dat inapoi. Ce concept
dom-le: sa returnezi imprumuturile!

2011/5/5 Arhitectura <d...@dsclex.ro>

>  Am primit pe mail un rezumat al unui articol aparut în Spania:
> *
>

> http://www.taringa.net/posts/noticias/9443668/Islandia-revolucion-silenciosa.html
> *,
>
> despre veritabila revolutie din Islanda. La știri bineinteles că nu a
> "transpirat" nimic, căci nu se dorește ca modelul islandez să se propage.
>
> În Islanda, tara in care guvernul a fost demis in totalitate, marile bănci
> au fost nationalizate, s-a decis să nu se plătească datoria creata în Marea
> [...]

Raspunde prin e-mail lui