Domnule inginer,

Inteleg ca nu va plac JIDANII !
Altfel nu ar avea rost apelativul pe care mi-l tot atribuiti, de la arestarea
unui evreu, aflat cu totul intamplator la carma FMI.
Sa va fie de bine, din cate stiu Legiunea Arhanghelului Mihair inca exista, la
doi pasi de Calea Grivitei.
Colateral, va admir curajul si sper ca jidanii din PSD nu o sa va creeze
probleme, adica nu o sa aveti parte de procese pentru ura de rasa si
anti-semitism.

In privinta injuriilor aduse mie si familiei mele, am ajuns la concluzia ca nu
trebuie sa dau in judecata prostii, pentru ca oricum nu invata nimic nici daca
ii calca tramvaiul !
Exista tramvaie la Tg. Mures ?