Domnu inginer,

Matale ai mare dreptate, dar ......
Uiti esentialul !
Se fura de 21 de ani !
Adica inca din primul mandat al lui Iliescu. :)
Atunci s-au pus bazele mafiei politice si economice si tot atunci POPORUL a
fost EXPROPIAT, a doua oara in 50 de ani !
Unde erai matale cand Iliescu & Co au desfiintat CAP-urile, in loc sa le
transforme in societati comerciale ?
Unde erai cand partile sociale pe care le aveau oamenii muncii la fabrici si
uzine, au fost date inapoi in lei tramvai ?
Unde erai cand s-a pornit "cuponiada", ca 90% din popor sa bage cuponul la
intreprinderi falimentare si sa piarda pana si amaratul ala de milion, pe care
l-au primit ?

Acum cand Nastase, Hrebenciuc, Mitrea, etc, au zeci de case si MII de hectare,
ii doare exact in gaura curului de orice masuri "reparatorii".
Aaaaa......  daca iti propui sa ii impusti si pe ei, sa le confisti averile,
etc., poate primim si noi de o bere. :)))

Ceea ce nu am inteles noi atunci si ei stiau foarte bine, este ca o trecere
NORMALA de la un sistem social, politic, la altul, NU se poate face fara
mii/sute de mii de cadavre !
Adica sa-i fi luat incepand de la secretar de partid (de uzina) pana la membrii
CPEX si toate familiile lor si sa-i fi pus sa termine Canalul Bucuresti-Dunare.
Cu 1.000 de calori, norma de harna pe zi ! :)

Acum e degeaba !
Poti sa limitezi la un mandat functia politica, ca degeaba, astia au bani sa il
cumpere si pe bunelul tau, din mormant .... si sa-l puna deputat (-ul lor) !!!
Si nu e povestea cu baba care nu vroia sa treaca strada, ci povestea cu trenul
care vine o data la la ... 50 de ani.
Daca nu l-ai prins ........

Mai este o sansa. :)
Sa vina Obama in Romania, sa se stanga toata floare politica din tara sa de
mana cu "conducatorul lumii" si sa cada meteoritul pesta "Casa Poporului",
taman atunci !
Dar nu garantez 100% .... ca se schimba ceva.