Singura solutie este ca trebuie lucrat la "baza fundamentului" , adica la infrastructura sociala , politica si culturala. Cretinitati de-astea d-alde "gloante" si "ghilotina" sunt bune pentru multimile proaste ca sa poata fi manevrate. Astea sunt un fel de varsare de naduf doar, nu sunt solutii reala. Ca sa nu mai vorbim ca este de ajuns sa te uiti sa vezi de la ce cretini vin solutiile astea.
Dan G