Erm... eu o auzisem pe aia ca George W Bush a urcat datoria asta si negrul
asta a prins doar inertia.

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_U.S._public_debt

<http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_U.S._public_debt>Obama a fost
investit in ianuarie 2009: datorie = $10,024,724,896,912.49. De-atunci se
apropie de $14 cu multe zerouri. Totusi, dupa cum arata cifrele, nici
Dubluveu n-a facut cine stie ce damage, iar datoria publica e doar o
"traditie" americana acceptata de toata lumea :)

Oricum, nu dereglatii de la Tea Party l-au tinut in frau pe Obama.

2011/6/13 dan G <d...@ghiocel.com>

> Limitarea debitului este o lupta continua. Sunt perioade in care se
> reuseste limitarea, perioade in care nu se ptea reuseste.
> Acum cu negrul asta musulman si cu democratii la putere, s-a urcat debitul
> in nestire, si numai miscarea de "Tea Party" l-a mai oprit sa creasca in
> continuare.
> Da, macar un lucru ai inteles si tu ca  pe aici populatia nu prea este de
> factura mioritica precum in dealu' popoului.
> Dan G
>
> On 6/12/2011 7:33 AM, Uplink wrote:
>

> Ma intreb daca datoria publica a US e rezultatul tinerii guvernului in sah
> [...]

Raspunde prin e-mail lui