From: dan-calin
Sent: Saturday, June 18, 2011 12:03 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: [protest-ro] Re: si asta este tot masluire?! Da este tot masluire!

Deci istoria de la 1990 ati masluit-o.
Acum vreti sa masluiti prezentul.
Mai mult, vreti sa va instaurati dictatura pe care nu ati reusit acum 21 de ani!

Daca as accepta o asemenea regula, pe dvs. si pe altii din sleahta lui Basescu
i-as putea executa imediat.
Anastase Roberta este o infractoare si a furat voturi care au ucis si vor
ucide, indirect, mii de pensionari.
Basescu Traian este un infractor si a furat flota.
SAMD.
Hotnews este un pupincu de pupincu, nici nu stim daca pupa sau maninca sau
linge cacadeaua.

De exemplu, Basescu a furat flota, dar banii nu au ajuns direct la el, ci prin
multi interpusi si prin afaceri "onorabile" si "legale", cu acte in regula,
banii au ajuns la fiicele lui, la fratele sau si la alti citiva apropiati.
Daca as merge pe modificarea propusa, care mie personal imi convine, intii as
trage si apoi as judeca. Pentru ca in acest mod judecata este simpla.
Ai adunat "milioane" de euro din activitatea de notar la tara, ai
primit/cumparat o casa, ai facut o vinzare anterioara, si ai cumparat un
penthouse de peste un milion de euro! Foc!
Ai vindut inghetata nevandabila si ai facut asa de multi bani incit azi este un
prosper "om de afaceri", ajund intimplator in afaceri cu armament si munitie.
Foc!

Stie toata lumea ca averea multora este ilicita si daca ar fi asa cum vrea
Hotbase, atunci el si ai lui ar fi in prima linie de confiscare.

Astept totusi sa reveniti si la Mineriada din iunie 90. Coierent! Dar micul
dictator ce vreti sa fiti nu va va permite asemenea excese. Participa dar nu se
baga!

Casuneanu are o avere mare. Pentru Bugatti are acte. El este un rege al
asfaltului. Noi nu avem asfalt.

Deci, asadar si prin urmare mie mi-ar conveni o asemenea lege. Dvs. nu v-ar
conveni.
Pentru ca de fapt nu se vrea modificare legii, ci doar discutia despre aia rai
care se opun! Si care a inceput deja!

Pentru ca si asta face parte din masluirea realitatii practicata de dvs.

Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...> wrote:

> http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-8935837-cum-scapam-licenta-fura.htm
>
> stirea este fierbinte, daca referitor la ce s-a intamplat acusi 21 de ani
> pedesereul poate sa ma acuze de “masluirea Istoriei”, ai imi e mai greusa
> deminstrez Adevarul, asta se petrece acum, la momntul de fata, sub ochii
> nostri!
>
> nici asta cu <<licenta de a fura >> nu este adevarat?
>

> Cristian.

Raspunde prin e-mail lui