In America sta IRS-u' pe tine, indiferent cum ti-ai obtinut averea. O cifra
sa nu se potriveasca si poti sa te arunci in fata trenului daca esti slab de
inima. Din cand in cand castigi loteria auditurilor chiar daca se potrivesc
toate cifrele.

Da' eu nu cunosc America. Poate spune Dan G de la fata locului cum e. :)

2011/6/19 M Cristian Ioan <cristio...@gmail.com>

>   era vorba sa fie IMPOZITATE averile mari pentru care nu s-a platit
> impozit, dar Ilici (apopo de ilicit!) s-a opus
>
> Constitutia noastra spune ca “ se prezuma caracterul LICIT al averii”.
>
> in America cum este?

Raspunde prin e-mail lui