Acum inteleg care este  scopul pdlistului. Rosia Montana. Sa fure si
aurul, sa distruga 5 munti si apoi sa dea faliment cind trebuie sa
plateasca. Sint mindru ca si eu fac  parte dintre cei care au oprit pina
acum acest jaf national.     Cum poti sa minti in halul  asta: "Cauza
crizei e simpla: poporul roman a cheltuit mai mult  decat a reusit sa
vanda"! Poporul roman nu vinde.  Guvernantii vind. Basescu vinde. Flota.
Oriunde ne uitam vedem  furturi: la posta romana, la scoli, la orice...
Pecinginea portocalie vrea  si Rosia Montana. De fapt "proiectul" a fost
introdus de berceanu si ai  lui. O culme a campaniei murdare  si
mincinoase a RMGC s-a intimplat in 2009 cind trebuiau bani pentru
campania  jegului Basescu. Si s-au dat. Si uite cum prolifereaza si  pe
aici.   Avem cel mai prost guvern  cu cel mai prost presedinte. Imi vine
sa vars.   Voi incerca sa nu imi mai  pierd vremea cu pdlisti. 170
miliarde? Gretoasa  minciuna, incomensurabila prostie!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...>
wrote:

> iata ca nu numai eu “masluiesc”problema datoriei
externe!

http://www.lutyk.ro/2011/03/muntii-nostri-aur-poarta-noi-cersim-din-poar\
ta-n-poarta/

> " Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania datoriile,
dacă nu mai produce? "

> Cititi si articolul:
> Datoria REALA a Romaniei: 170 miliarde Euro!
>
> Sunt ridicoli băieții ăștia de la partide, care se
uita cu sufletul la gura la graficele economice, si cum vad o
ușoara mișcare in sus, urlă de bucurie! Se
imbrățișează și se felicită: gata, am
ieșit din criză!
> Criza o sa dureze pană cand Romania o sa fie competitivă
și o reușească să-și vandă mărfurile.
Cauza crizei e simplă: poporul roman a cheltuit mai mult decat a
reușit sa vandă. Iar voi n-ați făcut nimic ca sa o
rezolvați. Așa ca, de ce s-ar termina criza? De mila
voastră?

> Cand cumpărătorii o sa zică: nu mai dau bani pe prostia
asta chinezească, e prea scumpă; mai bine cumpăr de la
romani, ca e mai ieftin. Abia atunci puteți să vă
bucurați. Cand o sa fie asta? Peste cel puțin 50 de ani.
Dacă o sa fie vreodată!

> Și in toata perioada asta, graficele voastre o să salte in
sus si in jos in permanență â€" dar asta n-are nici o
legătură cu criza! Orice grafic se mișcă, dacă
populația e incă vie. Graficele intră in
linie-dreaptă, doar dacă ai murit.

> Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai
produce?
> Mai ales ca și chestia asta, cu stabilitatea, e relativă.
Stabilitatea economică a Romaniei din ultimele luni s-a bazat
strict pe imprumuturi, nu pe producție (dimpotrivă, PIB-ul s-a
prăbușit). Iar imprumuturile, cum știm cu toții, nu
sunt o soluție …stabilă............

> mai multe pe :

http://www.newsro123.com/2011/04/falimentul-e-aproape-cum-isi-va-plati.h\
tml