From: dan-calin
Sent: Sunday, June 19, 2011 9:58 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: [protest-ro] Re: " Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania
datoriile, dacă nu mai produce? "

Acum inteleg care este scopul pdlistului.
Rosia Montana. Sa fure si aurul, sa distruga 5 munti si apoi sa dea faliment
cind trebuie sa plateasca.
Sint mindru ca si eu fac parte dintre cei care au oprit pina acum acest jaf
national.

Cum poti sa minti in halul asta: "Cauza crizei e simpla: poporul roman a
cheltuit mai mult decat a reusit sa vanda"!
Poporul roman nu vinde. Guvernantii vind. Basescu vinde. Flota.
Oriunde ne uitam vedem furturi: la posta romana, la scoli, la orice...
Pecinginea portocalie vrea si Rosia Montana. De fapt "proiectul" a fost
introdus de berceanu si ai lui.
O culme a campaniei murdare si mincinoase a RMGC s-a intimplat in 2009 cind
trebuiau bani pentru campania jegului Basescu. Si s-au dat.
Si uite cum prolifereaza si pe aici.

Avem cel mai prost guvern cu cel mai prost presedinte. Imi vine sa vars.

Voi incerca sa nu imi mai pierd vremea cu pdlisti.
170 miliarde? Gretoasa minciuna, incomensurabila prostie!

Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...> wrote:

> iata ca nu numai eu “masluiesc”problema datoriei externe!
>
> http://www.lutyk.ro/2011/03/muntii-nostri-aur-poarta-noi-cersim-din-poarta-n-poarta/
>

> " Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai
> produce? "
>
> Cititi si articolul:
> Datoria REALA a Romaniei: 170 miliarde Euro!
>
> Sunt ridicoli băieții ăștia de la partide, care se uita cu sufletul la
> gura la graficele economice, si cum vad o ușoara mișcare in sus, urlă de
> bucurie! Se imbrățișează și se felicită: gata, am ieșit din criză!
> [...]

Raspunde prin e-mail lui