Te pling. Este trist dar nu  surprinzator, sa pui botul la toate
minciunile lui Base si sleahta de  ticalosi. Eu sint la PSD pentru ca
sint social democrat, sau comunist daca vrei, de stinga. Asta insa nu ma
impiedica  sa spun tot ce gindesc pe fata, direct si fara mila. Si nu le
place. Nu m-au dat afara pentru ca  fie au nevoie de numar, fie pentru
ca nu da bine. Nu a ramas porcarie sau  prostie facuta de PSD care sa
ramina netaxata de mine. Pina sus de tot. Pentru  ca eu nu pun botul!
Daca tu crezi ca base  zdruncina barca, te inseli amarnic. Base si ai
lui fura pe rupte si impreuna cu  ei si altii, prostindu-i pe prosti!
Tot ceea ce am avut in 89 a  fost produs prin munca, prin suferinta si
lipsurile bunucilo, parintilor si a  noastra (a mea sigur). Vinzarea pe
bani foarte  putini, pe nimic, lasarea in paragina, este egal cu a ne
fura pe fiecare in  parte. Mie nu imi convine si nu accept asta. Statul
este un prost  manager (fals) dar nu si un prost proprietar.
Privatizarea managementului  nu este tot una cu vinzarea pe nimic.
Exemplu videanu. Din nimic  a ajuns stapin pe marmura Romaniei. Daca nu
era rentabila productia de marmura,  aia putea sta acolo mii de ani pina
devenea reantabila. A ajuns la Videanu si  brusc a devenit rentabila.
Asta nu produce doar exploateaza. Galati: siderurgica a fost  o "gaura
neagra" pina a fost preluata de indian.   Industria noastra nu era
deloc din alta epoca. Dimpotriva. Industria cauciucului, maselor
plastice si  fibrelor sintetice era de virf. Acum otelurile speciale ale
reactoarelor au fost  taiate si vindute pe nimic altora.  Produceam
anvelope.  Tehnologia nu s-a schimbat in ultimii 50 de ani, doar
materialele si matritele  intr-o anumita masura. Presele, valturile,
malaxoarele nu. Nu mai avem nici o  fabrica. Chinezii la care am
construit fabrica de tractoare au venit sa construiasca o fabrica de
tractoare  la Brasov!! La IMGB aveam cea mai mare  presa din europa si a
treia din lume. Comtim producea carne de  porc. A fost desfiintat in
timp ce la vreo 150 km ungurii construiau unul  similar! Aveam irigatii.
Acum seceta  face ce vrea.     Privatizarea  managementului. In GB sau F
privatizarea se  face prin vinzarea de actiuni nu prin vinzarea directa
la subpret. Si nu poti sa  sti cine este proprietarul. Si nici nu
conteaza atita timp cit regulile oneste  sint respectate. Adunarea
generala alege un CA (pe baza de numar de actiuni),  CA care numeste o
conducere, care trebuie sa faca performanta. Renault este de  stat.
General Motors este si ea de stat de cind a primit infuzia de bani
contra  actiuni. Bancile sint de stat de la criza incoace. Si inca ceva.
Ei nu au  trecut printr-o dictatura care a adunat intreg profitul in
valori comune,  muncite de noi dar ale statului.   Daca statul este atit
de  prost manager ca sa nu se poata adapta la regulile stabilite, cum
crezi ca acest  asa de prost manager poate administra servicii
neprofitabile la scara  nationala? Astea sint petarde pentru  prostii
care pun botul. Fara suparare. La o asemenea gogomanie...   Hai sa iti
spun de  contracte. Munca la negru se scoate prin impozite reduse pe
munca. Contractele sint cam asa:  vreo 50000 sint pentru adminstratorii
de asociatii de proprietari. Jumatate din contractele pe  perioada
nedeterminata sint part time, incepind de la o ora pe zi. Angajatul va
munci 8 ore, statul va primi o ora, restul la negru. Acum insa nu il mai
poate  prinde ca nu are contract. Acum munca la negru are  acoperire
legala.   Sfatul meu este sa judeci  cu capul tau, cu mintea ta, sa nu
accepti nimic de-a gata. Sa analizezi relatia  cauza efect, sa te
intrebi de multe ori daca este corect, sa aduni date din mai  multe
surse, sa citesti carti despre economie, finante, politica, sa citesti
beletristica ca sa ai parte de experienta condensata a altora...   De ce
o femeie de servici,  sau o vinzatoare la piine, un curier, samd de la
noi este mai prost platita  decit una din UK?     Resursele din marile
si  oceanele lumii plus Antarctica sint reglementate international ca nu
cumva  cineva sa isi taie o felie mai mare sau sa ia tot tortul. Cum au
ajuns unii stapini  pe petrol, carbune, minereuri, marmura? Nu te-ai
intrebat  niciodata?    Profitul se obtine  doar din exploatarea naturii
si a muncii.  Atit.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Uplink <advantis@...> wrote:

> Eu recunosc ca nu le stiu chiar atat de specific. Cand au fost vandute
toate
> alea din lista ta si de catre cine? Ca totusi PD-L e de factura
recenta, dar
> tu "flota" si "flota".
>
> Momentan is pedelist, ca ma uit la restul si nu-mi plac chiar de mi-ar
da
> maine vila lu' Arhitectura fara sa-i sparg serverul (de fapt asta-i
toata
> faza: aia mi-ar da vila lu' Arhitectura numa' sa tin cu ei). Daca vine
USL
> la guvernare nu stiu daca m-as supara, pentru ca PSD isi va lua suturi
> imediat, cam in acelasi stil in care PNL si-a luat suturi de la PD (si
PD
> si-a luat de la PNL inapoi, dar PNL a pierdut ca Base decidea la final
> cine-i mai tare) si in acelasi stil in care PSD si-a luat suturi de la
PD
> [...]
> iar bancile credite, si dupa ce se greceste economia tot in capul meu
se
> sparg oalele la nivel micro, si al guvernului "sa traiti bine" ce-i
vor
> urma, iar toata lumea-si va aduce aminte de "ce bine o duceam pe
vremea lu'
> PSD", fara sa-i intereseze de ce oale au spart aia in taina ca sa aiba
ce
> lipi guvernarea urmatoare. Si hamsterii o sa urle ca "huo, ati stricat
> economia" (traducere: vrem sa ne mai dati pomeni, mai animalelor).

http://ziaruldeiasi.ro/national-extern/470-000-de-contracte-de-munca-inc\
heiate-intr-o-luna-si-jumatate~ni7g0r

<http://ziaruldeiasi.ro/national-extern/470-000-de-contracte-de-munca-in\
cheiate-intr-o-luna-si-jumatate~ni7g0r>Singura
> [...]
> Numa' in Iasi numarul de contracte de munca a explodat dupa intrarea
in
> vigoare a noului cod al muncii.
>
> Mie ce-mi place la PD-L si la Base e ca zdruncina barca. O zdruncina
cu ei
> in frunte. In aceeasi barca se afla si opozitia, si nu cred ca le
place. Dar
> asa se mai obisnuiesc si romanii sa faca scandal, nu numa' sa taca si
sa
> inghita.
>
> De ce nu m-ar supara daca ar iesi USL: din cauza componentei PNL. Nici
PNL
> [...]
pentru
> munca si pensii si restul institutiilor statului care se ocupa cu
treburile
> de mai sus. Mai au si Royal Mail, da' si Royal Mail e de vanzare
acuma. Nici
> autoritatile locale n-au nimic in proprietate, cu exceptia Londrei (au
> Transport for London), dar chiar si acolo serviciile sunt concesionate
la
> privat.
>
> Cre' ca ti-am gasit si o solutie la afacerile cu statul: vinzi tot :)

HOTÃRÂRE nr.398

Romaniei,
PDL.*

UDMR, PRM,