Eu am asistat la decesul dvs. indirect. Stiti tartacutele alea bine
uscate la care le zornaie semintele? Da nu stiti e senilitatea. Daca
stiti, inseamna ca ati avut un moment de  luciditate, dar va trece
repede.   Inca ceva. Si dvs. aveti toate aceste atribute ale frumusetii:
pedelist,  latrau, pupincurist, lingau, cacadelist? Ramolit, ramolit dar
chiar asa?

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom

> Se apropie infarctul !
> Rog colegii sa-l supravegheze pe subiect, pentru a nu asista la un
deces in direct.

> Din pacate eu fiind moderat, acest mesaj o sa ajunga in mod cert la
dvs. prea tarziu.

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

Montana de pecinginea portocalie care vrea sa jefuiasca si distruga
tara.

>   Metoda de schimbare permanenta a subiectului pentru a nu se sti
despre ce se discuta, este tot una specifica jegurilor portocalii,
indiferent pe unde apar.

>   Esti prea mincinos, prea ordinar, poate chiar extra ordinar, ca sa
mai discut despre nimicurile tale jegoase si ma obligi sa iau emetiral
ca sa imi curm greata.

>   Adu poze cu mormintele celor de la Straulesti, adu informatii
credibile (BNR) despre datoria externa.
>   Daca nu discuta cu ceit de teapa ta, eu te las in RM sau PM cum iti
place. Eu pentru tine prefer PM.

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom