Precizare: de fapt, grupul a fost constituit fara nici o legatura cu Rosia
Montana, deoarece la data constituirii habar nu aveam ce se preconiza acolo -
cu totul intamplator, totusi, faptul ca a existat a fost cat se poate de bun,
deoarece majoritatea membrilor lui de pe vremea cand a inceput campania m-au
sprijinit mult in campanie (lucru pentru care le mai multumesc o data, cu toate
ca o buna parte au devenit tacuti ori chiar s-au retras ;)

Grupul a fost infiintat din cauza lui Vadim si Iliescu - mai exact, inainte de
al 2-lea tur de scrutin din 2000 (pe 8 decembrie, data exacta), pe cand o
GRAMADA de lume (inclusiv eu) era nervoasa / disperata, pentru ca nu avea de
ales decat intre cele doua jigodii >:(

Cum eu sunt mai degraba o persoana care cauta solutii decat sa se smiorcaie la
infinit, altceva nu mi-a trecut prin cap decat sa infiintez grupul; din pacate,
in privinta alegerilor nu mai aveam ce face insa grupul a fost foarte util cu
alte ocazii - inclusiv prin aceea ca, in unele privinte, m-a "educat" astfel
incat am devenit mei eficienta eu insami ;)

"Calitatea" a scazut, din pacate, simtitor, prin 2006, cand eu m-am sictirit f.
tare si m-am gandit si ca grupul s-ar putea descurca si singur; din pacate, se
dovedeste ca boborul lasat sa se exprime liber ajunge inevitabil la insulte,
injuraturi si ca, in general, oamenii mai degraba argumenteaza cu violenta (fie
ea si verbala) decat cu referiri la subiectul in sine; dat fiind ca pe grup
posteaza din ce in ce mai rar femei, pot zice ca aceasta concluzie a mea e
valabila pentru barbati - iar cu femeile mai stau in expectativa >:))

Codruta

  From: dan-calin

  Mai pedelistule, mai latraule, mai pupincuristule, mai lingaule de cacadele!

  Nu mai lua bani de la KGB si mergi si tu la o munca cinstita.
  Si inca ceva. Acest grup a fost constituit pentru a apara Rosia Montana de
pecinginea portocalie care vrea sa jefuiasca si distruga tara.

  Metoda de schimbare permanenta a subiectului pentru a nu se sti despre ce se
discuta, este tot una specifica jegurilor portocalii, indiferent pe unde apar.

  Esti prea mincinos, prea ordinar, poate chiar extra ordinar, ca sa mai discut
despre nimicurile tale jegoase si ma obligi sa iau emetiral ca sa imi curm
greata.

  Adu poze cu mormintele celor de la Straulesti, adu informatii credibile (BNR)
despre datoria externa.
  Daca nu discuta cu ceit de teapa ta, eu te las in RM sau PM cum iti place. Eu
pentru tine prefer PM.

  Cînd se suie scroafa în pom