Fordul T este din 1919!

cel putin asa tin minte, sa nu fiu iar acuzat ca “masluiesc din tastatura”

Desigur ca pe vreama aia nu apareau in fiecare an noutati, dar totusi era un
model preistoric, chiar in anii ‘30 puteai sa te astepti la ceva mai bun!

From: dan G
Sent: Tuesday, July 05, 2011 8:31 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] Ford in anii '30

Nu stiu pe unde mai este poza, dar daca o gasesc, o scanez si o postez. Se
poate recunoaste cladirea usor Pe vremurile alea erau Ford T, am poze cu masina
bunicului.Apropos de Fordul T si aventurile cu el, a fost o rotita dintata care
s-a rupt si pe care bunicu-meu a inlocuit-o cu una taiata cu briceagul din lemn
de alun si care a  mai tinu aproape un an. Sau emotii pe valea Prahovei iarna
cand numai un copac bine plasat a evitat caderea in vale, agatand masina chiar
pe buza prapastiei.