azi au plecat trei prototipuri in Islanda, si nu ere gata documentatia

pe de o parte, este greu cu productia de sistem la comanda, aproape unicate

pe de alta parte, daca ar fi ceva de serie mare, evident ca le-ar face chinezii
mai ieftin, asa ca nu am avea nicio sansa!

1. desigur ca nu am prins anii ‘50, dar imi amintesc de anii ‘70, cand era bine

2. traditia necesita ceva timp sa se formeze, un exempleu excelent ni se dadea
la Facultate cand s-a mulat productia de radioreceptoare la Iasi, prin 1971:
fabrica Tehnoton era noua, iar radioul Gloria, destul de complex. In Bucuresti,
la Electromagentica si Electronica exista deja o traditie 20 de ani, dar la
iasi trebuia pornit de la zero. si tocmai cand reusisera sa ajunga si ei la un
nivel mai ridicat, avenit lovitura de stat si a disparut toata industria ...

3. Oltcit a disparut de mult!
prin 1995-2000 se produceau acolo autoturisme Daewoo

3. Ford a venit de trei ani, dar nu stiu ce face, spre deosebire de
Dacia-Renault, care merge bine. Chiar foarte bine, numai ca participarea
statului nostu este mica. Si oricum o singura uzina nu poate hrani o tara
intreaga!

4. Nokia nu a plecat, doar a dat afara pe proiectanti.
In continuare, la fabrica de acolo se impacheteaza mobile!
Nu au avut ceva anume cu inginerii romanai, ci peste tot in lume au renuntat la
divizia de dezvoltare, se bazeza pt telefoane pe aplicatiile facute de
Microsoft, cu care au parteneriat ...

5. “ reconstructia tarii in anii 50- 80 si acum vad distrugerea si bataia de
joc totala.”
sigur ca da, tata isi aminteste cum prin 1960 merge ain delegatia la Hunedoara
ca sa comande pentru santier fier-beton si profile metalice, ce aglomerat era
la gara si la hotel.
Acum, furnalele din Hunedoara au disparut, si nu stiu daca mai circula trenul,
se ajunger din Deva cu microbuzul ...