Al CUI o fi, oare, contractul de asfaltare al drumului spre Sarmizegetusa -
titular pe care nu l-a dus mintea la altceva?

Sunt curioasa: ministreasa de la Dezvoltare (care stie atata despre "Europa",
"istorie" samd. incat a afirmat ca Norvegia are Presedinte si e in UE) - pe CE
da banii? CUI naiba i-a putut trece prin cap sa faca "parcare" langa zidul
cetatii Sarmizegetusa? si de ce? si pe ai CUI bani?

http://www.hotnews.ro/stiri-9329006-portiune-din-zidul-cetatii-sarmizegetusa-regia-afectata-excavator-lucreaza-amenajarea-unei-parcari-este-inadmisibil-intamplat-spun-arheologii.htm

Astia stiu, cumva ce e aia "monument istoric"? Pai, de UNDE sa stie? si DE CE
i-ar interesa? Poti sa iei monumentu' si sa te fâtzâi cu el, ca cu un Vuiton?
:-p

Sau: cum naiba pot si prietenii sa ia bani publici, daca nu-i lasam sa
asfalteze... peste tot... pe unde-i taie capu'... mult, nu conteaza unde si de
ce... cat mai mult sa fie, ca are tzara de unde sa le dea...! >:)

ASA se intampla cand ajung sa conduca tzara niste tzoape si niste nespalati!

Parerea mea...! >:

Codruta

---
In loc sa dati la Stat 2% din impozitul Dvs., de ce nu i-ati redirectiona
pentru salvarea padurilor?
Detalii cont: www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui