Ce de timpenii! Calcule tectonice! Patineaza  si musca pe creierasul
asta mik! Si este si legea 139/2010  dislexikule!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Tocmai iti spuneam ca fotovoltaicele nu sunt pentru oamenii muncii.
> Ai vazut ce scrie:
> "1 MW ......, pentru constructia caruia a cheltuit trei milioane de
euro,  .."
> La o cifra de bun simt, circa 5kW, cheltuielile sar de 10.000 euro,
fara stocare.
> Iar 5 kW inseamna o masina de spalat si un aer conditionat functionand
simultan, pe langa frigider, televizor, si niste becuri
> 8-9 ore pe zi, restul din retea.
> Daca ai pe cine trebuie :))) si "te conecteaza" la retea, ce nu
consumi din aia 5 kW, macar primesti inapoi gratis.
> -Legea 220/2008
> (6) Persoanele fizice ce detin unitati de producere a energiei
electrice din surse regenerabile cu putere instalata sub 1 MW pe loc de
consum, ............ pot beneficia din partea furnizorilor cu care au
contract de furnizare a energiei electrice, la cerere, de serviciul de
regularizare, financiara si/sau cantitativa, între energia livrata si
energia consumata din retea, conform unei metodologii elaborate de ANRE,
în termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei
legi*).
> Deci sa zicem  ca am investit 15.000 euro in instalatia mea, consum
400 kW/luna, si ce bag ziua in retea, consum "noaptea".
> 400 x 0.40 = 160 ron/luna
> 160 x 12 = 1920 ron/an
> 15.000 euro = 63.000 ron.
> 63.000 / 1920 = recuperare investitie in 32 DE ANI !
> Hai 30 :)
> Panourile fotovoltaice sunt garantate ca dupa 25 de ani mai dau 80%
din putere.

> Daca nu ai ce face cu 15.000 de euro ...... te poti distra cu
ecologia.

> Ban la ban trage !
> Ecologia nu e pentru pauperi, nici macar in occident. :)

> [...]
http://www.money.ro/singurul-producator-roman-de-energie-fotovoltaica-in\
ca-asteapta-sa-rasara-soarele-si-pentru-el_1019791.html

Raspunde prin e-mail lui