Aveti nervi domnu Diku  Paturica?   De ce v-ati lasat barba?  Rideti
cind vedeti un cretin?   De facultatea si  facultatile dvs. am scris.
Insurat la timp, cu cine trebuie, ati ajuns  pseudoarhitect cu
portofoliul facut de nevasta. Faptul ca dvs. aveti  aparate vechi,
adunate de la vechituri, ca tot exista marea colectare de
electrocasnice, nu este o lauda. Arata doar cite milioane de euro ati
adunat. Utilizarea intensa a prizei  este doar o dovada de uluitoare
prostie, daca nu am sti ca dvs. judecati cu  boileru de noapte sub
presiune, ceea ce va face  "dãºtept"!   Soacra mea, femeie de
treaba, s-a dus in anul in care te-ai scapat matale de Piranda ta satula
sa iti  calce rufele soioase.     Da domnu' boiler de cacat,  Diku
Paturica, legea 139/2010 modifica legea 220/208, ai prins repede si ai
scris ca sa nu uiti. Acum inteleg de ce dsclex  este un site atit de
arid si de rusine: va lasa tot mai mult  nervii.   Mai cititi o data, de
doua,  de trei, de... 2345995483409200498232 ori, si in final, pentru o
secunda sau mai  putin veti intelege, dupa care imediat veti uita.
Modificarea permite, de fapt  obliga preluarea energiei regenerabile de
la toti, inclusiv de la persoanele  fizice. Zi Paturica si trage  apa!
Apropo de plop: a fost in  istoria recenta un cretin, aproape la fel de
mare ca dvs., la masa, care in '89  a vorbit la fel despre fructele
plopului. Ghici ce i-a trecut prin  cap si venea dinrt-un AK?!   Si inca
ceva. Alzheimerul  v-a impiedica sa stiti unde ati fost ranit. Va spun
eu: in Afganistan! Dar deja  ati uitat ce v-am spus!   O mika corectura
pentru  dvs. Nu sinteti un "arhitect  dobitoc". Dvs. sinteti un
pseudoarhitect dobitoc, ceea ce este cu totul  altceva.
Ati aderat la noua dreapta pentru ca nu stiti sa o faceti cu stinga?
Daca ati fi fost ambidextru era mai simplu.         DC? T

Dubito ergo  cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e  om.

> [...]
> program normal de spalare 5kg rufe, 1,5 ore.
> - aparat aer conditionat 12.000 btu circa 1,8 kW
> Program de vara de la 10 la 22.
> La amaratul ala de apartament de 3 camere, iti trebuie macar doua
aparate de aer,
> ca stiu ca pe soacra o lasi la copt, ca poate se mai libereaza o
camera,
> si muti puradeii de sub patul matale in locul soacrei.
> Asa ca matale ai varfuri de consum de minim 4 kW, acum cand stai la
cort.
> Noroc ca nu-ti calca Piranda toalele ca mai bagai 1 kW la socoteala si
nici puradeii nu au calculatoare sau televizor.

> Apoi domnu sub-linjinier Bovis, scopit si cu coarnele cazute:
> Legea 139/2010 este lege de MODIFICARE si COMPLETARE a Legii 220/2008
si NU INLOCUIESTE  pe 220 !
> Legea 139 este din 7 iulie 2010.
> Legea 220/2010 a fost republicata cu modificarile si completarile
ulterioare, in 13 august 2010.
> Si pentru ca esti o vita incaltata si analfabeta, care habar nu are de
ce vorbeste, doar PRODUCATORII (atestati), animal tembel ce esti,
primesc certificate verzi.
> Tu, un mare dobitoc incornorat, nu o sa primesti niciodata calitatea
de PRODUCATOR, pentru ca esti PERSOANA FIZICA !
> Producator o sa fi ... cand o face plopul micsunele !
> Adica tot atunci cand o sa construiesti prima eoliana de 2kW, made in
Valea Soarelul !

> Ai luptat tu pentru modificarea lui 220, cat am luptat eu pe frontul
din Afganistan.

> Lasa tuica ca face rau la ficat.
> (si la partidul lui Vanghelie, dar asta te priveste direct)
>
> Cu stima,
> Un arhitect dobitoc,
> pentru ca sta de vorba cu imbecuilii utili !
> DSC

Iorga vad injuraturi in orice le depaseste bagajul lor de 200 cuvinte!
>   Mirlania este sa faci calcule "mirlanoase" sau proaste pina la loc
comanda!

>   La un apartament cu 3 camere se consuma circa 10 kWh pe zi, cu toate
mergind in plin. Se poate si mai putin.
>   Adica 10*30=300 kWh pe luna.
>   Avem intr-o luna 30 zile cu o medie de 5 ore insolatie pe zi.
>   Puterea necesara: 300/30/5=2 kW
>   Asta inseamna ca trebuie o putere instalata de 2kW fotovoltaice.
Costa circa 6000 euro.
>   Pe an se produc 0.3*12=3.6 MWh.
>
>   Legea 139/2010, rezultata din cererile Asociatiei Valea Soarelui,
asigura inclusiv  pentru persoanele fizice, obligatia preluarii energiei
regenerabile si plata a 6 certificate verzi. Un certificat verde se
plateste intre 27-65 euro. Acum se platesc 45 euro, cred.
>   3.6*6*45=972 euro.
>
>   "Artimetic" ai curentul gratis, adica economisesti TOTI banii pe
curentul electric.
>   Economia este de 3600*0.4/4=360 euro pe an.
>   972+360=1332 euro/an
>   6000/1332=4.5
>   Amortizezi instalatia in 4.5 ani. Iar daca faci o casa noua si
incluzi panourile in acoperis, nu mai ai nevoie de tigla (sau ce o fi)
si amortizarea este si mai rapida.
>   In urmatorii 20 de ani cistigi 1332 euro pe an!
>
>   Sau la 5 kW de panouri solare ai o productie de 25 kWh pe zi, adica
750 kWh pe luna, respectiv 9 MWH pe an.
>   Calculele sint ca mai sus plus banii pe diferenta de curent
neconsumata.

>   Cifrele pot fi majorate cu 30-40% daca sint panourile sint
heliostatice, dar nu mai pot fi incluse in acoperis.

>   NU trebuie stocare. De asta am luptat cu sistemul si am obtinut
legea 139/2010: sa eliminam stocarea, sa se preia curentul electric
produs si de persoane fizice, inclusiv cei care produc sub 1 MW si sa
fie platite certificatele verzi, echivalentul a Feed in Tarrif (FiT) din
vest.

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" sustrain@ wrote:
>   >
>   > Vino tu cu alte calcule, cu care sa demonstrezi ca nu are dreptate
- ca la injuraturi se proiece orice marlan, cu ar'metica e mai greu...
> [...]
>   >
>   >
>   > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   > >
>   > > Tocmai iti spuneam ca fotovoltaicele nu sunt pentru oamenii
muncii.
>   > > Ai vazut ce scrie:
>   > > "1 MW ......, pentru constructia caruia a cheltuit trei milioane
de euro, .."
>   > > La o cifra de bun simt, circa 5kW, cheltuielile sar de 10.000
euro, fara stocare.
>   > > Iar 5 kW inseamna o masina de spalat si un aer conditionat
functionand simultan, pe langa frigider, televizor, si niste becuri
>   > > 8-9 ore pe zi, restul din retea.
>   > > Daca ai pe cine trebuie :))) si "te conecteaza" la retea, ce nu
consumi din aia 5 kW, macar primesti inapoi gratis.
>   > > -Legea 220/2008
>   > > (6) Persoanele fizice ce detin unitati de producere a energiei
electrice din surse regenerabile cu putere instalata sub 1 MW pe loc de
consum, ............ pot beneficia din partea furnizorilor cu care au
contract de furnizare a energiei electrice, la cerere, de serviciul de
regularizare, financiara si/sau cantitativa, între energia livrata si
energia consumata din retea, conform unei metodologii elaborate de ANRE,
în termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei
legi*).
>   > > Deci sa zicem ca am investit 15.000 euro in instalatia mea,
consum 400 kW/luna, si ce bag ziua in retea, consum "noaptea".
>   > > 400 x 0.40 = 160 ron/luna
>   > > 160 x 12 = 1920 ron/an
>   > > 15.000 euro = 63.000 ron.
>   > > 63.000 / 1920 = recuperare investitie in 32 DE ANI !
>   > > Hai 30 :)
>   > > Panourile fotovoltaice sunt garantate ca dupa 25 de ani mai dau
80% din putere.
>   > >
>   > > Daca nu ai ce face cu 15.000 de euro ...... te poti distra cu
ecologia.
>   > >
>   > > Ban la ban trage !
>   > > Ecologia nu e pentru pauperi, nici macar in occident. :)
> [...]
http://www.money.ro/singurul-producator-roman-de-energie-fotovoltaica-in\
ca-asteapta-sa-rasara-soarele-si-pentru-el_1019791.html
>   > >
>   >

Raspunde prin e-mail lui