Ma rog... au si oamenii a$eia prietenii, sponsorii lor... de ce sunteti rai?
daca nu produce nici unul panouri fotovoltaice... >:)

Codruta

  From: dan-calin

  1. Programul Casa Verde nu prevede instalarea de panouri fotovoltaice, desi
am vorbit in nenumarate rinduri cu ministerul, cu AFM, cu ministrul si
presedintele AFM. Au ramas lipiti pe sintagma "incalzire" desi incalzirea se
poate face foarte eficient si electric in podea de exemplu.

  2. Panourile termice se pot instala pe acoperis sau pereti, dar... avem o
problema cu blocurile. Majoritatea blocurilor, cel putin cele din zona mea, au
apartamente cu incalzire individuala ce nu mai permite distribuirea apei calde
centralizat. Practic instalatia centrala de apa calda nu mai exista,sau nu
pentru toti. Instalarea de panouri solare termice ar naste mai multe discutii
si conflicte.
  Pentru blocuri merg doar panouri fotovoltaice.

  "Solutia" de inchiriere a peretilor, pentru ca altii sa isi puna panourile
lor, ar duce la aparitia altor baieti destepti in dauna locatarilor.

  In discutiile cu Ministerul si AFM noi, am incercat sa le explicam ca pentru
asociatiile de locatari singura solutie fezabila este cea a panourilor
fotovoltaice, care ar permite asigurarea cu energie pentru functionarea
blocului si eventual bani in plus.

  In 2010 am reusit sa convingem ANRE si mai multi parlamentari, asa ca a fost
adoptata legea 139/2010 care asigura orice producator de energie electrica din
surse regenerabile ca energia i se va prelua in sistemul national, la pretul
pietei si va primi in plus 6 certificate verzi cotate la un pret de 27-65 euro
pentru fiecare MW.

  Dar va intreb: unde sint pozele cu mormintele mortilor din 13-15 iunie 1990?

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...> wrote:

  > pina la vila arhitectului, ar fi de montat panorui pe fatadele blocurilor!
  >
  > Statul de ce nu sprijina treba asta?
  >
  > Acum a venit canciula, si mi-a picat fisa: terasele blocurilor existente
accepta un numar redus de panorui solare, dar fatadele blocurilor ofara o
suprafata mare pentru montarea lor, evident la etajele superioare.

  > la mine fatada este spre sud si ma bate soarele toata ziua.
  > panoruile montate pe fatada ar putea prelua o parte din energia asta, iar
alta parte ar putea fi reflectata, in fine, ar contitui un strat izolator
suplimentar.

  > Daca tot incepuse acusi trei ani reabilitarea termica a blcourilor,
finantata de Primarii, de ce sa o faca doar cu izolatie pasiva, polistiren, si
nu si cu solutii active, panorui fotovoltaice sau capatoare solare?

  > ca daca vrea un locatar sa faca, pe banii lui, interventia la fatada este
mai dificila de unul singur!

Raspunde prin e-mail lui