From: Codruta N <sustr...@gmail.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sun, July 10, 2011 2:20:46 PM
Subject: Re: [protest-ro] panorui pe blocuri

Adica pe exterior mai adauga un strat (de regula  din polistiren) peste
fatzada,
pe care dupa aia il tencuiesc (nu stiu cu ce) si  il vopsesc, frumos...
>:)

Dat fiind ca e relativ scumpa, chestia, nu toata  lumea isi "reabiliteaza"
apartamentul (iar eu n-am de gand sa o fac, de a  naibii! ca vreau ca peretele
sa imi "respire") - astfel incat blocurile arata  cam ca... va imaginati cum
>:))

Bine! in mod normal ar trebui si sa se inlocuiasca  instalatiile uzate samd...
adica sa fie inlocuit / reparat / adaptat tot ce  poate sa duca la pierderi
de caldura  ;)

Codruta

From: dan G

>Nu stiu daca realizezi ce s-ar intampla daca fatadele blocurilor ar fi
>blocate cu panouri solare! Si asa sunt urate ca dracu' !
>Aici lumea cam    evita panouri solare vizibile.
>Nu prea stiu in ce consta "reabilitatea    termica " a blocurilor.
>Dan G

Raspunde prin e-mail lui