Domnu  pseudo!   Singurul rahat (balega) din zona sinteti dvs. Ati uitat
de  vizita dvs. in Vale? Duhoarea lasat de dvs.? Dar nu eu v-am facut in
nici un  fel. Pe de alta parte mie imi plac femeile, spre deosebire de
dvs. Pe dvs. doar  v-am intins ca in Sadoveanu!   Tot  pentru cretinii
care se dau arhitecti, adica pentru pseudo. Daca un  perete izoleaza
vara, izoleaza si iarna! Daor ca invers, adica  viceversa. Vedeti  cum
ati atins fara efort virfurile culmilor imbecilitatii? Asa ca ne
obligati sa  revenim la balega, la rahat, sau pe scurt la dvs. Dicu Sava
Cristian.   "Ma  risc" sa va mai explic iar, din nou si inca o data!
Un  asemenea perete, situat la 2-5-10 cm, formeaza o perna de aer, care
permite  ghici ce? Respiratia peretului, de fapt a structurii, care este
compusa din diferite materiale, adica compozita!!!! Adica acel  aer
circula. Face convectie. Daca aerul respectiv este inchis la partea
superioara nu vom avea un fel de horn care sa evacueze  caldura radiata
de perete. In interior va fi o convectie intre un perete cald si
panouri mai reci care elimina doar umezeala din perete.
Aproape  oricine stie ca aerul este cel mai bun izolant. Pierderile de
caldura prin  radiatie sint influentate de zona de contact dintre
diversele straturi de  materiale, atunci cind se trece de la un izolator
la altul. Se elimina astfel  conductia. De asta  caramida are gauri
(aer). Polistirenul este un fel de "caramida" cu foarte mult  aer si
pereti foarte subtiri la bule! Asadar o perna de aer  partial inchisa ca
sa nu fie horn, izoleaza atit vara cit si iarna. Idem poliuretanul
Vara  este cald afara si rece inauntru. Iarna viceversa, cald inauntru,
rece  afara.
Un  cretin insa nu intelege asa ceva. Un pseudo nici  atit.   Dvs. aveti
doar o ata care  impiedica urechile sa cada de pe "boi"ler! Sunetul este
o vibratie. cind va  vibreaza ceva in stinga, prin ata (telefonul din
copilarie) vibratia ajunge la  cealalata ureche. De aici si vorba ce va
defineste Alzheimerul: in absenta  neuronului (asa ca la mine) va intra
pe o ureche si va iese pe  cealalta. Vedeti cum absolut toate  cele
scrise despre dvs. se leaga logic si rational. Inclusiv definitiile din
DEX.
DC? T

Dubito  ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e  om.

> Domnu inginer,
>
> Sunteti masochist ?
> Vreti musai sa va faceti de rahat in fiecare saptamana ?
>
> CARE izolare termica IARNA, ca panourile alea de vegetatie sunt
montate la cel putin 2 cm de perete !
> La fisele tehnice v-ati uitat s-au v-au furat imaginile si ati avut
revelatia unui nou subiect eco in care sa va dati expert ?

> Sincer, de ce nu va luati o vacanta prelungita la Valea Soarelui, sa
arat glia vr'o 4-5 ani, pana va reveniti ?

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordptress.com

http://www.batiproduits.com/materiaux_construction/structure_maconnerie_\
facades/panneaux_facade_vegetalises_1460218177.htm

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.