Domnule I.C.I. = Imbecilitate, cretinism, idiotenie.   Sinteti atit de
ici! Nu ma apuc sa comentez  toate prostiile dvs., ineptiile si
aberatiile dva., sa va explic ceea ce nu ati  reusit sa invatati
niciodata. Ar fi timp pierdut sa educ  o sforicica ce tine urechile sa
nu cada!   Cit priveste intelegerea  unei harti, a unei imagini din
avion, dvs. sinteti tot atit de inteligent ca o  galeata. Prostia dvs.
nu doare dar bubuie!   Iar peretele la care va  referiti, probabil ca
este de la vila dvs.  Si ajungem la acceasi  limitare intelectuala din
copilarie.   Pentru intelectul dvs. nu  exista nici o legatura intre
chirpici si polistiren. No comment!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Da domnu inginer,
>
> Nu am uitat de vizita mea in Valea Soarelui, unde nu creste nici un
pom si trec camioanele pe soseaua (135) din fata portii !
> Basca balta aia puturoasa, de langa cele cateva prajini pe care le
aveti acolo, si in care se scurg toate zoaiele din zona.
> Cu case ecologice sau nu, cineva trebuie sa fie complet dement sa-si
faca casa in plin camp botezat "vale", fara nici un deal in marginea
vaii si printre araturile oamenilor din zona.
> Valea din valea soarelui. :)))
>
> http://www.valeasoarelui.tk/ apasati pe "Contact".
>
> Un "perete" verde nu formeaza nici o "perna de aer".
> Aerul circula normal intre zid si panou, de jos in sus, diafara
inauntru, dinauntru inafara, de la stanga la dreapta, etc.
> Daca v-ati fi uitat macar la poze cu atentie, precum copii de 6 ani,
ati fi observat ca nu exista nimic etans in continuitatea panourilor.
> Nici sus, nici jos, nici stanga -dreapta.
> Ce spuneti mai departe cu respiratia peretilor (zidurilor) +
panourilor verzi este o fabulatie schizofrenoida, cu care poate aburiti
ceva rromi ca sa scapati de terenul ala dintre Ivanesti si Sânisor !

> Nu se elimina nici o umezeala din perete, singurul lucru care se
intampla este ca peretele este insolat mai putin si deci casa se
incasleste mai putin. Acelasi efect il obtineti daca intindeti o foaie
de cort intre soare si casa.

> Care este legatura dintre niste pereti de chirpici inflorit si
polistiren ?

> Mergeti si va tratati.
> Nu din alt motiv, dar daca pana si d-na Nedelcu care ma "iubeste" la
nebunie, v-a spus de 2 ori ca ati luat-o pe aratura, inseamna ca boala e
avansata rau.

> Cu stima,
> Dicu-Sava Ctristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

dvs. in Vale? Duhoarea lasat de dvs.? Dar nu eu v-am facut in nici un
fel. Pe de alta parte mie imi plac femeile, spre deosebire de dvs. Pe
dvs. doar v-am intins ca in Sadoveanu!

>   Tot pentru cretinii care se dau arhitecti, adica pentru pseudo.
>   Daca un perete izoleaza vara, izoleaza si iarna! Daor ca invers,
adica viceversa.
>   Vedeti cum ati atins fara efort virfurile culmilor imbecilitatii?
Asa ca ne obligati sa revenim la balega, la rahat, sau pe scurt la dvs.
Dicu Sava Cristian.

>   "Ma risc" sa va mai explic iar, din nou si inca o data!
>
>   Un asemenea perete, situat la 2-5-10 cm, formeaza o perna de aer,
care permite ghici ce? Respiratia peretului, de fapt a structurii, care
este compusa din diferite materiale, adica compozita!!!! Adica acel aer
circula. Face convectie. Daca aerul respectiv este inchis la partea
superioara nu vom avea un fel de horn care sa evacueze caldura radiata
de perete. In interior va fi o convectie intre un perete cald si panouri
mai reci care elimina doar umezeala din perete.

>   Aproape oricine stie ca aerul este cel mai bun izolant. Pierderile
de caldura prin radiatie sint influentate de zona de contact dintre
diversele straturi de materiale, atunci cind se trece de la un izolator
la altul. Se elimina astfel conductia.
>   De asta caramida are gauri (aer). Polistirenul este un fel de
"caramida" cu foarte mult aer si pereti foarte subtiri la bule! Asadar o
perna de aer  partial inchisa ca sa nu fie horn, izoleaza atit vara cit
si iarna. Idem poliuretanul

>   Vara este cald afara si rece inauntru. Iarna viceversa, cald
inauntru, rece afara.

>   Un cretin insa nu intelege asa ceva. Un pseudo nici atit.
>
>   Dvs. aveti doar o ata care impiedica urechile sa cada de pe
"boi"ler! Sunetul este o vibratie. cind va vibreaza ceva in stinga, prin
ata (telefonul din copilarie) vibratia ajunge la cealalata ureche. De
aici si vorba ce va defineste Alzheimerul: in absenta neuronului (asa ca
la mine) va intra pe o ureche si va iese pe cealalta.
>   Vedeti cum absolut toate cele scrise despre dvs. se leaga logic si
rational. Inclusiv definitiile din DEX.

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > Domnu inginer,
>   >
>   > Sunteti masochist ?
>   > Vreti musai sa va faceti de rahat in fiecare saptamana ?
>   >
>   > CARE izolare termica IARNA, ca panourile alea de vegetatie sunt
montate la cel putin 2 cm de perete !
>   > La fisele tehnice v-ati uitat s-au v-au furat imaginile si ati
avut revelatia unui nou subiect eco in care sa va dati expert ?
>   >
>   > Sincer, de ce nu va luati o vacanta prelungita la Valea Soarelui,
sa arat glia vr'o 4-5 ani, pana va reveniti ?
>   >
>   > Cu stima,
>   > Dicu-Sava Cristian
>   > www.dsclex.ro
>   > http://arid.wordptress.com
>   >
>   >
>   >
>   >
>   >
http://www.batiproduits.com/materiaux_construction/structure_maconnerie_\
facades/panneaux_facade_vegetalises_1460218177.htm

Raspunde prin e-mail lui